پدران و مردان متولد هر ماه چه خصوصیاتی دارند؟

در این قسمت قصد داریم خصوصیات رفتاری پدران را در ماه های مختلف به شما معرفی کنیم و بگوییم که هر کدام چه ویژگی هایی دارند.
تصویر پدران و مردان متولد هر ماه چه خصوصیاتی دارند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شناخت خصوصیات افراد همواره برای خیلی ها جذاب بوده است. برخی خصوصیت های انسان ها گویی با ماه تولدشان تناسب بسیاری دارد.

فروردین

پدرانی که در ماه فروردین متولد شده اند، پدران قدرتمندی هستند؛ مخصوصاً در رابطه با فرزندانشان منبعی از انرژی و هیجان محسوب می شوند و طبیعت بلند پروازانه دارند. ارزش زندگی را می دانند و تا جایی که می توانند به خانواده اهمیت می دهند.

مردان فروردین ماه، در مواردی بسیار مردانی برونگرا، شاد، پر حرارت و پر از انرژی هستند. قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است و همیشه میل زیادی به رهبری در گروه، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند.

این مردان پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا هستند و کمی زود عکس العمل نشان می دهند،همچنین عاشق قدرت ، لایق و کاردان، عاشق قدرت،کم صبر و طاقت است.

تا مدتها می تواند تنها باشد، اریاست طلب و پر توقع ، اهل امر و نهی، طراح، اهل هیجان، حادثه جو ، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمی کند، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خود را نمی پذیرد، با مدیریت عالی، متنفر از دخالت دیگران، فعال و جنجالی، با شهامت، با مطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوع، با حس مسئولیت، پر انرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهی یاغی، بی ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف تر از ظاهر است، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی، هوشمند. از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

اردیبهشت

پدر اردیبهشتی کمی از فرزندانش فاصله دارد. البته که روش خودشان را برای ابراز عشق و نگرانی به فرزندشان دارند. آن ها معلمان بسیار خوبی هستند و سعی می کنند همیشه مسائل اخلاقی را به فرزندانشان بیاموزند و حس وفاداری را در آن ها بیدار کنند.

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است. وای به روزی که برنجد، وای اگر قهر کند. مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود و اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.

او زنی شوخ وشنگ، ظریف وزنانه، عاقل و سیاستمدار و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام، اهل عمل، حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار، صمیمی و حامی معشوق باشد. طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد. او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است. وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

خرداد

پدران خرداد ماهی پدران سرگرم کننده ای هستند. آن ها چراغ زندگی خانواده محسوب می شوند و جزء باهوش ترین افراد زندگی فرزندشان به حساب می آیند. آن ها مهارت بالایی در ارتباط برقرار کردن با فرزندانشان دارند و معمولاً با فرزندان و دوستان فرزندانشان ارتباط صمیمی برقرار می کنند.

مردان خرداد ماهی افرادی بسیار دوست داشتنی، خوش زبان و مهربان هستند. به هر روشی احساست خود را بروز می دهد و از گفتن آن هیچ هراسی ندارد. مردان متولد خرداد از محیط اطراف خود شناخت دقیقی دارند و هرگز در توهم باقی نمی مانند.

آنها غیر حسود و کمی بدقول، با ذوق، هنر دوست، پدری مهربان، اهل تنوع و ماجراجویی در زناشوئی و معاشرت با زن، خوش صحبت، مرموز، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار هستند. متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو، خوش زبان و صادق هستند.

مردان خرداد ماهی اغلب صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را پنهان می کنند و از افراد حسود و خودخواه دوری می کنند. بیشتر خدا را یاد می کنند و از دعای خیر والدین خود بی نصیب نمی مانند. اغلب در چهره، سینه، پشت نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

تیر

پدران تیر ماهی عاطفی هستند و کمی غریزه مادرانگی هم در آن ها وجود دارد. آن ها خواسته ها و تمایلات فرزندانشان را به خوبی می شناسند و به آن ها کمک می کنند که نیاز های عاطفی و ضروریات زندگی خود را بفهمند. در کنارش کمی بیش از حد معمول وابسته بوده و حس مالکیت نسبت به فرزندانشان دارند.

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

بهتر است رابطه‎ شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

مرداد

پدران مردادی پدرانی نگران اما کاملاً قوی هستند. آن ها قدرت خارق العاده ای دارند که فرزندانشان را تامین کنند و سعی می کنند در هر مرحله از زندگی روی تصمیمات فرزندانشان اثرگذار باشند. بهتر است که این پدران یک قدم به عقب برگردند و اجازه دارند که فرزندانشان ایده ها و افکار خودشان را به کار بگیرند.

مرد متولد مرداد هرگز یک خانواده پر جمعیت به وجود نمی آورد و چه بسیارند تعداد آنهایی که اصلا بچه ای ندارد و یا حداکثر دو بچه دارند. این مرد خیلی زود از بچه ها جدا می شود و یا بهتر است بگویم ترتیبی به وجود می آورد که بچه در سنین جوانی حانه را ترک کرده و زندگی مستقلی به وجود بیاورند و این واقعا جای تأسف است زیرا او یک پدر خونگرم و در حقیقت نمونه ای است و حتی میتوان گفت که بر خلاف آنچه بر زبان می آورد،‌ گذشت های فراوانی نسبت به حرکات و رفتار بچه هایش از خود نشان می دهد.

شهریور

پدران شهریوری پدران ایده آل گرایی هستند که سعی می کنند یک محیط بدون عیب و نقص برای فرزندانشان ایجاد کنند. آن ها بهترین ها را برای فرزندانشان می خواهند و به دنبال ترسیم آینده فوق العاده برای آن ها می باشند.

مردان شهریور مانند زنان شهریور بسیار وسواس هستند. در سکس و رابطه جنسی آنقدر تکنیک های زیادی بکار میبرند که برای احساسات جایی باقی نمی ماند. به دلیل اینکه فوق العاده بودن را دوست دارند در سکس اگر این خصلتش را کنار بگذارد از آمیزش لذت خواهد برد. در رابطه جنسی از شریک جنسی اش به صورت بی رحمانه ای انتقاد میکند و به خاطر انتقادی که کرده است عذاب وجدان میگیرد. در سکس به جزئیات بسیار اهمیت میدهد و به همین دلیل همسر و شوهر فوق العاده ای است.

مهر

پدران مهر ماهی دوست دارند در هر مورد از زندگی فرزندشان تعادل ایجاد کنند و فرقی ندارد که این موضوع در مورد تحصیلات یا سرگرمی و استعداد های فرزندانشان باشد. در هر صورت دوست دارند که فرزندشان را به خوبی پرورش بدهند و به بهترین حالت ممکن آن ها را تربیت کنند.

مرد مهرماهی یک مرد خوش سلیقه، منصف، گاهی تنبل و بی‌اعتنا به زندگی و زن دوست است. اگر شما دارید با یک مرد مهرماهی زندگی می‌کنید بهتر است همیشه به خودتان و خانه‌تان برسید و خوشحال باشید که باهوش‌ترین مشاور جهان در کنار شماست. چون او در آرامش بهترین راه حل‌ها را به شما ارائه می‌دهد. البته او هرگز به خواسته‌های کودکانه شما پاسخ مثبت نمی‌دهد! برخی از آن‌ها را خیلی منطقی رد می‌کند و در مورد برخی دیگر با شما گفتوگو می‌کند. او در عین حال کمی دمدمی مزاج است و شاید علاقه‌اش به استدلال و منطق انسان را به ستوه بیاورد.
دخترانی که عاشق مردان متولد مهر می‌شود دیگر محال است بتوانند آن‌ها را فراموش کنند! کافی است نیت کنند که آن‌ها را ترک کنند، آنوقت این مردان چنان با منطق و استدلال ثابت می‌کنند که طرف مقابل‌شان در اشتباه است که حتی آن‌ها احساس محکوم بودن می‌کنند.

آبان

پدران آبانی پدران پرهیجان و صبوری هستند. البته که برای فرزندانشان نگران هستند اما انرژی خوبی برای آن ها می گذارند. پدران آبانی کمی حس مالکیت در مورد فرزندانشان دارند و به شدت از عیب و ایراد فرزندشان دفاع می کنند که کسی از آن ها ایراد نگیرد.

خوشبختانه مرد متولد آذر انسان بسیار خوش شانسی است یعنی اگر به مس دست بزند، طلا می شود .پس طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین هم می شود. خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز مشاهده می شود و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی برده و کنار می گذارد.آذر

پدران آذر ماهی جذاب ترین پدران دنیا هستند. آن ها می دانند که چگونه فرزندانشان را سرگرم کنند و زندگی آن ها را با انجام کار های ماجراجویانه و پر هیجان پر کنند. به نیاز های فرزندانشان هم توجه می کنند و به دنبال برقراری تعادل در زندگی آن ها هستند که در این امر موفق می شوند.

دی

پدران دی ماهی پدران با تجربه ای بوده که توجه زیادی به بزرگ کردن فرزندشان دارند و بیشتر به دنبال تامین نیاز های او هستند تا این که بخواهند زمان زیادی را در کنارش باشند. البته سپری کردن اوقات در کنار فرزندان اهمیت بسیار زیادی دارد.

مردان دی ماهی اغلب درون گرا هستند و مانع از بروز احساسات خود می شوند. برای داشتن همسر دی ماهی باید تلاش بسیاری کرد زیرا از بسیاری جهات شوهر ایده آلی می باشد. مورد پسند واقع شدن توسط مردان دی ماهی کار ساده ای نمی باشد.

مردان متولد دی ماه قدرت طلب، خانواده دوست، درون گرا و سرد، و کم حرف و کم تظاهر در عشق هستند.

مرد دی ماهی پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز است، در عین حال چنانچه در نمناک اشاره کرده ایم تا حدی خشن و بسیار مصمم است.او مقام را به ثروت ترجیح می دهد .

با اینکه در ابتدای امر چنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است، اما با کمی دقت مشاهده خواهید کرد که فری است بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست.

این دو گانگی در امور عشقی او نیز به چشم می خورد، به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد، سیاره زحل، حاکم بر کردار و رفتار او بوده و مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد.

بهمن

پدران ماه بهمن دوست دارند که فاصله مشخصی از زندگی فرزندشان داشته باشند. آن ها به فضای شخصی فرزندشان به شدت اهمیت می دهند و دوست دارند که به گونه ای آن ها را بزرگ کنند که روی پای خودشان بایستند و وابسته به دیگران نباشند اما این رفتارشان گاهی اوقات باعث ایجاد یک فاصله زیاد از لحاظ عاطفی بین آن ها و فرزندانشان می شود.

مرد متولد بهمن ماه دارای خصوصیات اخلاقی خاصی می باشد روابط عمومی او بسیار بالا است و دوستان زیادی دارد، حسادت در شخصیت او جایی ندارد، آدم پر هیاهویی است و در امر ازدواج بسیار کند می باشد و در بیماری وسواسی است.

از دلایلی که باعث میشود مردان متولد بهمن ماه دیرتر ابراز علاقه کنند این است که با وجود اینکه بسیار کنجکاو به دانستن اسرار دیگران است ولی همیشه مخالف فاش کردن راز دل خود می باشد و دائما در حال مخفی کردن درونیات خود می باشد. بسیاری از روان شناسان به این نتیجه رسیده اند که مردان متولد بهمن ماه از اینکه دیگران را سردرگم کنند لذت میبرند. شخصیت اجتماعی در ذات مرد متولد بهمن می باشد به خاطر همین است اگر ورزشکار باشد یکی از بی نظیر ترین عضوها در بازی های تیمی خواهد شد چرا که درک بالایی از وظایف گروه ها و مقررات حاکم بر رفتار دارد. او تمامی اطرافیان خود را قابل احترام می داند ولی در این میان تعداد محدودی هم در روابط او وجود دارند که ارزش خیلی خاصی برایشان قائل است.

اسفند

پدران ماه اسفند یکی از بهترین پدران هستند. آن ها به نیاز های مادی و روحی فرزندانشان به شدت توجه می کنند و آن ها را از همه خطرات زندگی محفوظ می دارند. عاشق این هستند که سپر بلای فرزندانشان در برابر خطر ها باشند و تلاش هایشان باعث می شود که یک محیط مثبت و ایده آل را برای فرزندان شان ایجاد کنند.

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود. حتی اگر خجالتی هم باشد. زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.

زیرا به عشق بی همتایش رسیده است. مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد، دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه. اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

349650