بیانیه مجلس برای قدردانی از حماسه آفرینی نیروی دریایی ارتش

بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تقدیر ازحضور متقدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اقیانوس اطلس، دریای شمال و دریای بالتیک در صحن مجلس قرائت شد.
تصویر بیانیه مجلس برای قدردانی از حماسه آفرینی نیروی دریایی ارتش

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محسن دهنوی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، بیانیه 265 نفر از نمایندگان در تقدیر و تشکر از نیروی دریایی ارتش بابت حضور مقتدرانه در اقیانوس اطلس و دریای شمال و دریای بالتیک را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

اینک به فضل الهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، صلابت و با خلق صحنه های ناب و همدلی خود با امام راحل (ره)، رهبری، شهدا و مردم در دوران سخت تحریم دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته اند و در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با عزمی راسخ و با بهره گیری از مدیریت جهادی و با تکیه بر جوانان مومن و متعهد حماسه سال های حضور مستمر و خستگی ناپذیرخود را در دریا که با تقدیم صدها شهید حاصل شده ادامه خواهند داد. نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درحالی اقدام به حضور مقتدرانه و غرور آفرین در اقیانوس اطلس، دریای شمال و دریای بالتیک نموده که دشمن زبون مدعی است با اعمال فشار حداکثری کشور ایران را دچار مشکل نموده است. در حالی که مشاهده می نماییم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ضمن تامین قطعات با فناوری بالا و از منابع داخلی نه تنها آسیبی از تحریم ها ندیده بلکه به مراتب قوی تر از قبل ظاهر شد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام ملت بزرگ ایران اسلامی و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از تلاش های صادقانه و مجاهدت های خستگی ناپذیر امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی، فرماندهان و افسران، درجه داران و سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می نماییم.

339135