رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

رکورد تزریق واکسن کرونا در آذربایجان‌غربی/ تزریق بیش از 41 هزار دز در عرض یک روز

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون در استان آذربایجان‌غربی تعداد یک میلیون و ۸۶ هزار و ۱۳ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.
تصویر رکورد تزریق واکسن کرونا در آذربایجان‌غربی/ تزریق بیش از 41 هزار دز در عرض یک روز

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون از تسریع در روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته و در عرض یک روز به تعداد ۴۱ هزار و ۳۰۵ هزار نفر دز واکسن کرونا به جامعه هدف تزریق شده است.

وی با اشاره به مجموع واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان تصریح کرد: تاکنون در استان آذربایجان‌غربی تعداد یک میلیون و ۸۶ هزار و ۱۳ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان بیان کرد: تعداد ۲ هزار و ۲۴۳ نفر بر اثر ابتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند و از این تعداد یک‌هزار و ۱۶۰ نفر مشکوک به کرونا و یک ‌هزار و ۳۶۴ نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقاپور خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شمار بیماران بستری شده بر اثر ابتلا به کرونا تعداد ۳۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تعداد ۷۴ نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

وی یادآورشد: تمام شهرهای آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و توصیه می‌شود مردم و مسئولین بیش از این پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی عنوان کرد: تعداد 23 نفر طی 24 گذشته در استان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که مجموع بیماران فوت شده به پنج هزار و 876 نفر رسیده است.

339091