سرمدی در مخالفت با تقاضای استعفای قاضی زاده هاشمی:

قاضی زاده هاشمی نباید مجلس را رها می کرد

نماینده مجلس یازدهم گفت: مجلس برای توانمندی و ایفای رسالت مهم خود به وجود متخصصان و افراد با تجربه نیاز دارد، از این رو قاضی زاده هاشمی نباید سنگر مجلس را رها می کرد.
تصویر قاضی زاده هاشمی نباید مجلس را رها می کرد

به گزارش سایت خبری پرسون،کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با تقاضای استعفای قاضی زاده هاشمی، گفت: رسالت مجلس بسیار خطیر و مهم است ضمن اینکه امید همه مستضعفان جهان بالاخص ملت شریف ایران به مجلس و دولت انقلابی آقای رئیسی است، از سوی دیگر توطئه های عظیم نفوذی های داخلی و دشمنان و معاندان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام تلاش آن ها در جهت ناامید کردن مردم از مجلس انقلابی است.

نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه در تشریح دلایل مخالفت خود، ادامه داد: این امری واضح است که آقای قاضی زاده هاشمی به عنوان چهره ای ملی،مجلس برای توانمندی و ایفای رسالت مهم خود به وجود متخصصان و افراد با تجربه نیاز دارد انقلابی و ایثارگر از افرادی است که سابقه موفقی در دوره های مختلف مجلس بالاخص مجلس قبل داشته و نقش مهم وی در رسالت بزرگ مجلس موثر و قابل توجه است.

وی تصریح کرد: داشتن تجربه چندین ساله در قانونگذاری، نظارت و آشنایی با مبانی کار در مجلس و بهره مندی مردم از این توان یک حقی است که مردم به وی واگذار کردند از سوی دیگر مردم مشهد با انتخاب آگاهانه و با علم به موارد توانمندی در وی انتظار دارند با ادامه فعالیت در سنگر مجلس بتوانند منشا خیرات بیشتر باشد بنابراین با نبودن آقای قاضی زاده در مجلس این کرسی تا آخر این دوره خالی باقی مانده و موجب نارضایتی مردم می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: هم اکنون ایثارگران، توانمندان و جوانان انقلابی دارای تخصص برای فعالیت در بنیاد شهید فراوان هستند ضمن اینکه شعار دولت و عملکرد آقای رئیسی توجه به جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان توانمند است بنابراین هستند کسانی که این سنگر را حفظ کنند بنابراین نیازی نیست ما این کرسی را خالی کنیم.

سرمدی در پایان از قاضی زاده هاشمی خواست براساس اشارات صریح رهبر معظم انقلاب به مجلسیان در خصوص اهمیت حفظ سنگر مجلس که آن را فراتر از سنگرهای اجرایی دانسته اند، این سنگر را رها نکنند.

339081