پیروزی دورتموند برابر لورکوزن

در شروع هفته چهارم رقابت های بوندسلیگا آلمان، تیم فوتبال بورسیادورتموند با نتیجه ۴ بر ۳ لورکوزن را شکست داد.
تصویر پیروزی دورتموند برابر لورکوزن

به گزارش سایت خبری پرسون، «مارکو رز» که از ابتدای این فصل هدایت زنبورها را برعهده گرفته است، امشب از ساعت ۱۸ به وقت تهران شاگردانش را برای مصاف با «جراردو سیوآنه» سرمربی تیم بایرلورکوزن در ورزشگاه «بای آرنا» به میدان فرستاد.

در این بازی زیبا و تماشایی که هفت بار توپ با تور دروازه ها آشنا شد و با برتری زنبورها به پایان رسید، بیش از همه هواداران شگفت زده شده و شادی کردند.

«فلوریان ویتز» در دقیقه ۹، «پاتریک شیک» در دقیقه ۳+۴۵ و «موسی دیابی» در دقیقه ۵۵ گل های لورکوزن را به ثمر رساندند.

«ارلینگ هالند» در دقیقه ۳۷ در جریان بازی و ۷۷ از روی نقطه پنالتی، «جولین برنات» در دقیقه ۴۹ و «رافائل گوئررو» در دقیقه ۷۱ نیز برای زنبورها گلزنی کرده و شادمانی را به اردوی تیم‌شان آوردند.

بازیکنان دورتموند نیمه نخست را خوب شروع کردند اما در دقیقه نهم این بازیکنان بایرن بودند که به گل رسیدند. تلاش زنبورها مالکیت توپ و میدان را برای آنان به همراه داشت و سرانجام در دقیقه ۳۷ گل تساوی را درون دروازه میزبان جای دادند.

درحالیکه بازی در وقت های اضافه نیمه نخست در جریان بود، روی یک ضد حمله سریع شیک دومین گل تیم لورکوزن را به ثمر رساند و بازیکنان به رختکن رفتند.

هنوز چهار دقیقه از شروع نیمه دوم سپری نشده بود که برنات زنبورها را به گل دیگری رساند و باز هم بازی را به تساوی کشاند اما ۶ دقیقه بعد باز هم بازیکنان میزبان و این بار با گل دیابی برای سومین بار از میهمان خود پیش افتادند.

پس از این گل میهمان با گل های گوئررو و هالند همه چیز را به سود خود تمام کرد و لورکوزن را ناکام گذاشت.

این دیدار تماشایی درحالی با این نتیجه پایان یافت که بازیکنان ۲ تیم چندین موقعیت صد در صد گلزنی را نیز از دست دادند.

دورتموند با کسب سه امتیاز این دیدار ۹ امتیازی شده و صعود خود به رده دوم را جشن گرفت و لورکوزن نیز با ۷ امتیاز اندوخته خود از رده دوم به رده پنجم سقوط کرد.

در سایر دیدارهای همزمان این نتایج به دست آمد:

فرایبورگ یک کلن یک

گریترفورت صفر وولفسبورگ ۲

هوفنهایم صفر ماینتس ۲

یونیون برلین صفر آگزبورگ صفر

تیم بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی تا ساعتی دیگر در ادامه رقابت های این هفته با لایپزیش مصاف می کند.

منبع: ایرنا

339019