برد قاطعانه پاری سن ژرمن درغیاب مسی و نیمار

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در هفته پنجم رقابت های لیگ فوتبال فرانسه در مصاف با کلرمونت به برتری پرگل چهار بر صفر دست پیدا کرد.
تصویر برد قاطعانه پاری سن ژرمن درغیاب مسی و نیمار

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم‌های پاری سن‌ژرمن و کلرمون در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک فرانسه موسوم به لوشامپیونا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان در پارک دو پرنس به برتری پرگل چهار بر صفر دست پیدا کرد.

آندر هررا ستاره میدان بود. بازیکن باسکی تیم پاریس در دقایق ۲۰ و ۳۱ برای تیمش موفق به گلزنی شدند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ نوبت به کیلیان امباپه رسید تا روی پاس یولین دراکسلر گل سوم را وارد دروازه حریف کند اما این پایان ماجرا نبود. ادریسا گانا گی در دقیقه ۶۵ زننده چهارمین و آخرین گل مسابقه بود.

پاریسن‌ژرمن با این برد ۱۵ امتیازی شد تا همچنان به رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در لیگ یک ادامه دهد و نشان بدهد برای پس گرفتن عنوان قهرمانی مصمم است. در سوی مقابل تیم تازه صعود کرده کلرمون که تا پیش از این بازی شگفتی‌ساز فصل بود در هفته پنجم اولین باختش را پس از ۲ برد و ۲ تساوی تجربه کرد تا در امتیاز هشت باقی بماند موقتا در رده سوم قرار بگیرد.

لیونل مسی، نیمار، آنخل دی‌ماریا و لیاندرو پاردس به دلیل همراه تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انجام دادن بازی در روز جمعه به دستور مائوریتسیو پوچتینو استراحت کردند و مقابل کلرمون در لیست تیم جایی نداشتند.

امشب(شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم‌های مارسی و موناکو برگزارکننده حساس‌ترین بازی هفته خواهند بود.

منبع: ایرنا

339016