فالدونی پرسون؛ طالع روزانه ۱۷ شهریور +فال تاروت رنگی

امروز در کنار فال روزانه فالدونی پرسون، فال تاروت رنگی ماه تولد خود را نیز بخوانید.
تصویر فالدونی پرسون؛ طالع روزانه ۱۷ شهریور +فال تاروت رنگی

به گزارش سایت خبری پرسون، فال و طالع بینی برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد و هر فردی مشتاق است ببیند در روز با توجه به طالع بینی ماه تولد خود چه اتفاقاتی برایش خواهد افتاد.

فروردین

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این سوءتفاهم ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله اطرافیان را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.

اردیبهشت

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهن‌تان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته است و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

خرداد

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذارید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید.

تیر

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. پدر یا مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. کارهای امروز در محل‌کار یا منزل بر طبق مراد شما پیش نمی‌رود. امروز متوجه می‌شوید که بی‌دلیل روی یکی از آشنایان حساب کر‌ده‌اید و این فرد نقشه‌های شومی برای شما در سر دارد. احتمال زیادی وجود دارد که ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.

مرداد

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. فکر می‌کنید یکی از همسایه‌ها یا همکاران دشمن شما است و بدتان را می‌خواهد، اما امروز این فرد از در دوستی و آشنایی با شما وارد می‌شود. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

شهریور

اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سودسرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

مهر

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواس‌تان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که معشوق دست رد به سینه‌تان بزند. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌های‌تان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

آبان

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به صلاح است که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی، افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. امروز اوقات فراغت زیادی دارید اما شرایط مهیا نمی‌شود تا از این وقت فراغت نهایت استفاده را ببرید. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

آذر

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. روز خوبی را در پیش دارید و از جانب خانواده همسر یا عشق‌زندگی‌تان با فرصتی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

دی

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید دلخوری‌ میان اهل منزل ریشه‌دار شود. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

بهمن

اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق بیش‌از‌حد شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید. امروز فردی از شما تقاضای پول دارد. هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پس می‌دهد. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید.

اسفند

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

فال تاروت رنگی

تاروت رنگی در مورد متولدین فروردین میگه:

امروز صبح ممکن است سردرگم باشید و در محیط کاری تان کارآمد نباشید. از بحث با رئیس تان اجتناب کنید. امشب دوستان و بستگان تان را ملاقات می کنید که حال تان بهبود پیدا می کند.

تاروت رنگی در مورد متولدین اردیبهشت میگه:

اجبارا به یک سفر تجاری می روید که بسیار مهم است. مراقب اسناد و مدارک خود باشید. امشب یکی از بستگان سالمند از شما در خواست کمک کند.

تاروت رنگی در مورد متولدین خرداد میگه:

ممکن است مجبور باشید که مبلغ عمده ای پول صرف تعمیر یک دستگاه خانگی مهم کنید. امروز صبح نیاز دارید که تغییراتی را در برنامه های تان ایجاد کنید و همچنین مراقب نیازهای شریک عاطفی تان نیز باشید. اگر می خواهید که از تاخیر کردن جلوگیری کنید باید کمک هایی که به شما می شود را قبول کنید.

تاروت رنگی در مورد متولدین تیر میگه:

ممکن است در کارتان اشتباهی کنید و به همین دلیل برای درست کردن اشتباه تان تمام وقت کار کنید. از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید و به چیزی اصرار نورزید. ممکن است شخص خاصی را ملاقات کنید که خیلی به شما کمک می کند.

تاروت رنگی در مورد متولدین مرداد میگه:

احتمالا به دلیل مشکلات مالی ناراحت هستید. آرام باشید تا از ایجاد به وجود آمدن شرایط حساس جلوگیری کنید. سعی کنید که امتحان دادن و سفرها را به زمان دیگری موکول کنید.

تاروت رنگی در مورد متولدین شهریور میگه:

ممکن است در بهترین حس و حال نباشید و احساس می کنید که هیچ چیزی سر راه شما نیست. نگران نباشید! دوستان تان از شما حمایت می کنند. با شریک عاطفی تان مشکلات مالی تان را حل خواهید کرد. صبور باشید!

تاروت رنگی در مورد متولدین مهر میگه:

یک مشکل سلامتی مانع از این می شود که به یک سفر کاری بروید. روابط با شریک عاطفی تان پر تنش است زیرا که یکی از بستگان دخالت می کند.

تاروت رنگی در مورد متولدین آبان میگه:

برنامه ریزی برای شروع کسب و کاری خواهید داشت. اما تصمیمات عجولانه باعث شکست می شود. از بحث کردن و تمرکز کردن بر روی وظایف کاری تان اجتناب کنید. با افراد جوان روابط تان بسیار خوب پیش می رود.

تاروت رنگی در مورد متولدین آذر میگه:

امروز صبح احتمالا در برقراری ارتباط دچار مشکل می شوید. باید احتیاط کنید در بخش های حرفه ای و تجاری تان . کمبود پول شما را نگران می کند. زیرا یکی از بستگان سالمند از شما حمایت میکند. امروز بعد از ظهر ممکن است اخبار بدی از سمت بستگان تان دریافت کنید.

تاروت رنگی در مورد متولدین دی میگه:

به نظر می رسد که به دلیل سوتفاهمی که با همکاران و رئیس تان به وجود آمده است ناراحت هستید. شرایط مالی تان ممکن است خیلی خوب نباشد. اما یکی از دوستان به شما کمک خواهد کرد. با صبر و اراده می توانید موفق شوید.

تاروت رنگی در مورد متولدین بهمن میگه:

کسب و کارتان دچار شکست شده است، به دلیل مشکلات مالی. احتمالا ممکن است به دلیل مشکلات در برقراری ارتباطی تان باشد. دلسرد نشوید! فرصت های جدیدی بر سر راه تان خواهد آمد. تصمیمات عجولانه نگیرید و از هرگونه حدس و گمان اجتناب کنید.

تاروت رنگی در مورد متولدین اسفند میگه:

یک شخص سالمند در کسب و کاری شما را سوپرایز می کند. باید پیشنهادها را با دقت بررسی کنید حتی اگر خیلی امیدوار کننده نباشند. احتمالا بخواهید که بیشتر به شریک عاطفی تان توجه کنید و توصیه های افراد سالمند را در نظر بگیرید.

338265