انفجار سیلندر گاز در شادگان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

در پی انفجار سیلندر گاز در شادگان چهار شهروند مصدوم شدند و یک کودک جان خود را از دست داد.
تصویر انفجار سیلندر گاز در شادگان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، سیدنادر نقیبی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دیشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه در پی تماس با سامانه ۱۱۵ انفجار یک منزل مسکونی واقع در شهرک منتظری شهرستان شادگان گزارش شد و در پی آن سریعا چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از نزدیکترین محل به حادثه اعزام شدند.

نقیبی افزود: به دنبال حادثه انفجار سیلندر گاز چهار مصدوم این حادثه دچارسوختگی و شکستگی در نواحی دست و پا شده بودند که پس از اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به مددجویان ارائه شد و مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان‌های شهید معرفی شادگان، طالقانی اهواز و گلستان اهواز منتقل شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: به دنبال انفجار متاسفانه یک پسربچه سه ساله در این حادثه از زیر آوار بدون علائم حیاتی رها سازی شد و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان، علت انفجار و حادثه طبق اظهار نظر شاهدان عینی در محل حادثه را نشتی گاز مایع اعلام کرد و گفت: نشتی از سیلندر گاز مایع و بلافاصله انفجار باعث ریزش آوار شد که مصدومیت هم به دلیل ریزش آوار وسوختگی ناشی از انفجار بوده است.

منبع: فارس

338191