افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرداری اهواز

مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز واقع در کوی علوی به همت بسیج این شهرداری افتتاح و راه اندازی شد.
تصویر افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرداری اهواز

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، علیرضا عالی‌پور سرپرست شهرداری اهواز روز سه‌شنبه ساخت مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرداری اهواز را گامی در راستای بسیج همگانی برای مهار کرونا دانست و گفت: برنامه شهرداری اهواز راه اندازی مرکز واکسیناسیون دیگری در شرق اهواز است تا ساکنان مناطق کم برخوردار اطراف رودخانه کارون به سهولت به واکسن کرونا دسترسی داشته باشند.

علیرضا عالی پور، شیوع کرونا را آزمایشی برای همه دستگاه های اجرایی و مردم دانست و افزود: شهرداری اهواز در کنار فعالیت های جهادی مردم و سایر دستگاه ها برای مهار کرونا وارد عمل شده است.

سرپرست شهرداری اهواز ادامه داد: این شهرداری فعالیت های جهادی گسترده ای از ابتدیا شیوع کرونا تاکنون انجام داده است که از جمله آن ها اختصاص سراهای محله به مراکز تست واکسیناسیون، احداث سایبان در بیمارستان ها و نیز اعمال محدودیت های ترافیکی، ایجاد محدودیت ها برای اصناف، مراکز تفریحی و خاموشی پارک ها بوده است.

وی اضافه کرد: با فعالیت گسترده و جهادی بسیج شهرداری اهواز علاوه بر بسته های معشیتی عملیات ضدعفونی معابر و مراکز تجاری اهواز نیز انجام شد.

با تخصیص سهمیه جدید و مناسب واکسن به خوزستان روند واکسیناسیون در این استان پس از چند روز وقفه مجددا از سر گرفته شد.

افرادی بالای ۳۵ سال سن (متولدان سال ۶۵ و پیش از آن) می‌توانند با ثبت نام در سامانه سلامت برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی اعلام شده در سطح استان خوزستان مراجعه کنند.

تاکنون حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و ۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا

337950