این سهامداران امروز سود خوبی دریافت کردند!

امروز سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، کاشی پارس و توسعه معدنی و صنعتی صبانور در بورس بیشترین سود را کسب کردند.
تصویر این سهامداران امروز سود خوبی دریافت کردند!

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد هزار و ۳۱۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۳۸هزارواحد در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۳هزار و ۹۹۷واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۳۳۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۳۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، کاشی پارس و توسعه معدنی و صنعتی صبانور بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، موتوژن و کربن ایران اکسیر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۵میلیارد و ۱۶۳میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱هزار و ۳۴۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۲۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۷۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، آ س پ و فرآوری زغالسنگ پرورده طبس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های محصولات کاذی لطیف، سرمایه‌ گذاری مسکن پردیس و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

337761