فالدونی پرسون همراه با فال حافظ؛ 15 شهریور

همراهان عزیز رسانه پرسون، با ماه همراه باشید تا در سرگرمی امروز ال ماه تولد خود را بخوانید.
تصویر فالدونی پرسون همراه با فال حافظ؛ 15 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روحیه‌ای خطر پذیر ندارید و اهل ریسک نیستید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید موقعیت‌‌های چشمگیری پیش روی شما قرار می‌گیرد. این موقعیت‌ها ممکن است در نگاه اول نگران‌کننده به نظر برسد، اما موفقیت شما پشت این موقعیت‌ها پنهان شده است. به همین دلیل در سال تولدتان خطرپذیری بیشتری داشته باشید و دل به دریا بزنید. مطمئن باشید در نهایت از آزمون زندگی با دستی پر بیرون می‌آیید. در این سال سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و با اتفاق فرخنده‌ای روبه‌رو می‌‌شوید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. در سال تولدتان موقعیتی برای افزایش مهارت‌های خود پیدا می‌کنید. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دامنه توانمندی‌های خود را گسترش دهید. به لطف مهارت‌های جدیدی که بدست آورده‌اید، سری در میان سرها در بیاورید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مهر امسال زمان بسیار حساسی برای شماست. در این ماه تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. قبل از اینکه هر گونه تصمیمی بگیرید، با افراد با تجربه مشورت کنید و تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. سال تولدتان زمان عاشقی شماست. در این سال به محبوبی دل می‌بازید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. اگر هم پیش از این دل به کسی باخته‌اید، در این سال فرصت‌های بیشتری برای ابراز عشق و محبت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت‌ها، تا می‌توانید عاشقی کنید و این سال را به خاطره‌ای ماندگار تبدیل نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای آینده تبدیل شود.

فروردین

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی نمایید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. این رویکرد نه‌تنها دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت، بلکه صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده برقرار می‌کند. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تحت‌تاثیر افکار اطرافیان قرار گرفته و رابطه خوبی با شما ندارد، به عشق‌زندگی‌تان کمک کنید تا حرف‌‌های منفی اطرافیان را درباره شما باور نکند.

اردیبهشت

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. مدتی است که رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. از شکار فرصت‌ها غافل نشوید و اجازه ندهید موقعیت‌های مهم از پیش چشم شما عبور کند. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت مهیا می‌شود. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.

خرداد

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله اطرافیان را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

تیر

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌های‌تان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای فامیل به دیدار شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد.

مرداد

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. به هر قیمتی که شده قرضی که گرفته‌اید را پرداخت کنید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی به شما محبت می‌کند و غرق در عشق و دوستی خواهید شد. پاسخگوی محبت عشق‌زندگی‌تان باشید و به ایشان ثابت کنید که شما نیز وی را عاشقانه دوست دارید.

شهریور

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که قرض بالا نیاورید. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود. عشق‌زندگی‌تان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

مهر

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پیشمانی شما را به دنبال داشته باشد. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

آبان

به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. به خاطر داشته باشید که با یک‌دنده بودن و لجبازی راه به جایی نخواهید برد. به نفع شماست که از امروز این روحیه را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آنها بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بیش‌ازحد تحت‌فشار گذاشته‌اید و این رفتار زمینه دلخوری وی را فراهم کرده‌است. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید.

آذر

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. قصد انجام معامله‌ای دارید اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود دارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اجازه ندهید تلاش‌هایی که در زندگی کشیده‌اید به‌راحتی از بین برود. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.

دی

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. برای حل مشکلات از بزرگان فامیل کمک بگیرید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

بهمن

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. میان شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. عشقی گرم و آتشین در انتظار شما است. این فرصت را غنیمت بدانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند.

اسفند

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

337586