کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه ۱۴۰۱ تشکیل کمیته دادند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر نفت گفت: مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود که مبنای کار در آینده خواهد بود.
تصویر کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه ۱۴۰۱ تشکیل کمیته دادند

به گزارش سایت خبری پرسون، فریدون حسنوند، پس از حضور وزیر نفت در این کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه بحث‌هایی درباره تامین سوخت گاز در زمستان و تامین گاز نیروگاه‌های تامین کننده برق انجام شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی وزارت نفت یکی از اولویت‌های دیگر کمیسیون انرژی است که در این زمینه نیز بحث و تبادل نظر شد، ادامه داد: مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود که مبنای کار در آینده خواهد بود.

نماینده اندیمشک در مجلس بیان داشت: همچنین در این جلسه مقرر شد بین کمیسیون‌های انرژی، صنایع و وزارتخانه‌های نفت و صمت به منظور پیگیری نیازمندی‌های صنایع پایین دستی پتروشیمی و نیروگاه‌ها نشست‌های مشترکی برگزار شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: رسیدگی به مناطق نفت خیز و گاز خیز از دیگر موضوعاتی است که کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت آن را به صورت مشترک دنبال خواهند کرد.

حسنوند گفت: درباره سفر‌های اعضای کمیسیون انرژی مجلس به نام مناطق نفت خیز که با هماهنگی وزارت نفت خواهد بود نیز بحث و تبادل نظر شد.

337474