وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

گام‌های بلندی در تأمین نیاز نیروهای مسلح بر می‌داریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، گفت: با وجود ظرفیت‌ها و بستر‌های گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده سازی نیاز‌های دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح و به خصوص نیروی هوافضای سپاه گام‌های بلندی را برداریم.
تصویر گام‌های بلندی در تأمین نیاز نیروهای مسلح بر می‌داریم

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده به همراه معاونین این نیرو با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار حاجی‌زاده در این دیدار با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد و افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش موثر و تعیین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می‌تواند داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: ان‌شاءالله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقا قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

گام‌های بلندی در تأمین نیاز نیروهای مسلح بر خواهیم داشت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، گفت: با وجود ظرفیت‌ها و بستر‌های گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده سازی نیاز‌های دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح و به خصوص نیروی هوافضای سپاه گام‌های بلندی را برداریم.

آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و اظهار داشت: رفع تمامی نیازمندی‌ها نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.

337157

مطالب مرتبط