مکان های دیدنی لاس وگاس را ببینید

لاس وگاس شهری است در ایالت نوادای آمریکا و یکی از زیباترین و لوکس ترین شهر های این کشور است.
تصویر مکان های دیدنی لاس وگاس را ببینید

به گزارش سایت خبری پرسون، لاس وگاس پرجمعیت‌ترین شهر در ایالت نوادا واقع در ایالات متحده آمریکا است. این شهر به سبب داشتن مشهورترین قمارخانه‌ها، میخانه‌ها، روسپی‌خانه‌ها و هتل‌ها به یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرگرمی در جهان تبدیل شده است اما این شهر مکان های دیدنی زیبا و جذابی دارد که نباید از دست دهید. در ادامه مکان های دیدنی لاس وگاس را ببینید.پ

موزه مآب

موزه مآب در مرکز شهر لاس‌وگاس قرار دارد و فرصت مناسبی برای شناخت مردم و آداب آنها است و همچنین جرائم را نیز طبقه‌بندی می‌کند. در این موزه دولتی می‌توانید با تاریخچه جرایم مختلف آشنا شوید. در حال حاضر این گالری ۴۲ میلیون دلاری توسط دولت اداره می‌شود نه مردم.

هتل اکس کالیبور

هتل اکس کالیبور یکی از مراکز دیدنی‌ این شهر است که شامل برج‌های مختلف می‌شود. استخر شنای بزرگی هم در آن قرار دارد که زیبایی‌اش را چند برابر می‌کند.علاوه بر زیبایی بیرونی شامل سرگرمی‌های مختلفی هم می باشد.

موزه مادام تیسو

در موزه مادام تیسو ، بازدید کنندگان می توانند مجسمه ستاره های مورد علاقه خود را ببینند که از موم ساخته شده اند. در بسیاری از موارد این مجسمه ها بسیار واقعی و تقریبا شگفت انگیز هستند . این افراد از الویس پریسلی تا برادلی کوپر و صوفیه ورگراها را شامل میشود.

مونوریل لاس وگاس

فرقی نمیکند که شما مقصدی برای رفتن دارید یا خیر، سفر با مونوریل لاس وگاس جذاب است! افراد بسیاری هستند که تنها به خاطر تنوع و گریز از سواریهای زمینی، سوار بر این ماشین افسانه ای میشوند. این سیستم شامل هفت ایستگاه: صحرا، هیلتون، کاخ هاررا / امپریال، کاخ فلامینگو / سزار، Bally’s و پاریس لاس وگاس و MGM Grand است.

مسیر ماشین‌رانی لاس‌وگاس

افرادی که عاشق ماشین‌رانی هستند حتماً از این مکان خوششان می‌آید. مسیر ماشین‌رانی لاس‌وگاس در شمال شرق استریپ حدود ۲۴ کیلومتر بوده و برای ماشین‌رانی بهترین گزینه است. بهترین مسابقات ماشین‌رانی در این مکان انجام می‌شود و هرکدام سرعت‌های مختلفی دارند. همچنین در این مسیر رستوران‌ها و غذاخوری‌های مختلف وجود دارد. افرادی که می‌خواهند شب را در آنجا اقامت داشته باشند می‌توانند در کمپ‌های آنجا بمانند.

هتل بزرگ ام جی ام

MGM Grand Hotel دارای امکانات رفاهی بسیاری است که بازدیدکنندگان از یک هتل عالی انتظار دارند.اقامتگاه های فوق العاده، استخر استثنایی، تعداد زیادی رستوران و بسیاری امکانات سرگرمی دیگر همه در این مجموعه در دسترس هستند. این هتل در سرتاسر نوار اصلی به چشم میخورد.

استراتوسفر لاس‌وگاس

برج استراتوسفر که بلندترین مکان تفریحی و دیدنی ایالات‌متحده است در لاس‌وگاس قرار دارد که با ارتفاع ۳۵۰ متر تجربه جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهد و حتی در سقف آن مسابقات پرش از ارتفاع انجام می‌شود. افرادی که تنهایی را دوست دارند می‌توانند در فضاهای سربسته آن نشسته و از دیدن شهر در زیر پای خود لذت ببرند.

آکواریوم ریف

آکواریوم ریف که یکی از معتبرترین مجموعه های آبی جهان است و زندگی در زیر آب را به بهترین شکل ممکن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد، در خلیج مندلی بی قرار گرفته است و بازدید از آن هزینه ای در حدود 18 دلار را به همراه دارد. گردشگران با قدم زدن در دالان ها و تونل های تعبیه شده در این آکواریوم می توانند، از انواع کوسه ها، تمساح ها، لاک پشت ها و ماهی ها از فاصله ی نزدیک بازدید نموده و تجربه ای فراموش نشدنی را برای خود و اعضای خانواده شان به ارمغان آورند.

فواره ی بلاژیو

فواره ی بلاژیو که ترکیبی از رقص نور و آب و موسیقی است، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری لاس وگاس شناخته می شود و هر 15 دقیقه یکبار، نمایشی خارق العاده را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. این فواره دارای ارتفاعی در حدود 460 فوت می باشد و تماشای آن احساسی عجیب و منحصر به فرد را در افراد بیدار می نماید.

لاکسور لاس‌وگاس

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های لاس‌وگاس هتل لاکسور است که با الهام از اهرام مصر ساخته شده، دکوراسیون داخلی مصری دارد و حتی سر ابوالهول هم در جلوی آن قرار داده شده است. در این مجموعه هتل چندین رستوران و مرکز خرید قرار دارد. یکی از مشخصه‌های این هتل نور بزرگی است که در بالای هرم قرار گرفته و در شب کاملاً پیداست.

هتل د میراژ

مجموعه د میراژ از کلوب شبانه و هتل تشکیل شده و مجموعاً ۳۰۴۴ اتاق دارد. آتش‌فشان مجموعه هر شب از ساعت ۸ شب تا ۱۲ نیمه‌شب روشن شده و عطر خاصی را پراکنده می‌کند. این آتش‌فشان مصنوعی همانند آتش‌فشان طبیعی منفجر می‌شود. همچنین در این مجموعه هتل زیبا یک آکواریوم بسیار بزرگ نیز وجود دارد.

موزه ی تایتانیک

حتما همه ی شما با کشتی تایتانیک و داستان تراژیک غرق شدن آن در سال 1912 آشنایی دارید. موزه ی تایتانیک که در هتل لاکسور لاس وگاس واقع شده است، آثار به جای مانده از این کشتی و مسافران آن را گرد هم آورده است و سالانه بیش از 25 میلیون نفر از این موزه بازدید می نمایند. افراد با بازدید از این موزه و قدم زدن بر روی راه پله های آن که در مقیاس واقعی کشتی ساخته شده اند می توانند، به تصوری حقیقی از این کشتی رویایی دست یابند و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود رقم زنند.

337103