فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد؛

تکریم ارباب رجوع سرلوحه ماموریت های پلیس

فرمانده انتظامی لرستان گفت: تکریم ارباب رجوع سرلوحه ماموریت های پلیس انقلابی است.
تصویر تکریم ارباب رجوع سرلوحه ماموریت های پلیس

به گزارش پرسون از لرستان، یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در بازدید از یگان های انتظامی شهرستان کوهدشت اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع سرلوحه ماموریت های پلیس انقلابی است و‌در این راستا پلیس لرستان عملکرد خوبی داشته است.

وی تاکید کرد: نظارت و حسن انجام کار، پاسخگو بودن در مقابل مردم، تقسیم کار و توزیع مأموریت ها، صحت و دقت در عمل، هدایت عملیات انتظامی همراه با سرعت و مشارکت دادن مردم از ویژگی های مسئولان انتظامی است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی از جمله مولفه هایی است که بایستی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گیرد، زیرا اخلاق خوب همراه با سعه صدر و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم موجب افزایش مشارکت آنان در تامین امنیت می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم از انضباط ظاهری پلیس عملکرد وی را قضاوت خواهند کرد و باید توجه داشت قبل از هر ماموریت مرتب، منظم و با همراه داشتن وسایل و تجهیزات لازم رهسپار امنیت شهروندان شویم.

الهی در پایان از افزایش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس خبر داد و گفت: ملاک ماموریت های نیروی انتظامی رضایت مردم است.

336994