سرهنگ شریفی در گفت و گو با پرسون؛

شهروندان، لپ تاپ خود را در سامانه همیاب ۲۴ ثبت کنند

سرهنگ شریفی عنوان کرد: افرادی که لپ تاپ دارند، سریعا در سامانه همیاب ۲۴ ثبت کنند تا در صورت مفقود شدن بتوانیم مال آنها را شناسایی کنیم.
تصویر شهروندان، لپ تاپ خود را در سامانه همیاب ۲۴ ثبت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، مقوله امنیت عمومی فرد و یا جامعه امروزه به طرز عجیبی با حوزه های مختلف زندگی انسانی، اجتماعی و مجموعه برنامه ریزی های عرصه عمل شخصی و یا فعالیت های کلان ملی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، خدماتی گره خورده است.

بنابراین به گواه تمام صاحب نظران و تاکید کلیه کارشناسان تولید و تامین امنیت شهروندان و جامعه، جمعیت رشد و ارتقای اعتماد عمومی از یک سو و بهبود فرآیند فضای کسب و کار افراد جامعه از سوی دیگر امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

در این میان عده ای هنجار شکن و سارق اموال و لوازم زندگی مردم، متاسفانه اخیرا به جان مراکز درمانی و مطب های پزشکان شهر افتاده و با سرقت تجهیزات پزشکی دندانپزشکی، جان و سلامت مردم شهر و جامعه را نشانه رفتند.

انتظار می رود دستگاه های امنیتی کشور با صدور رای و احکام قاطع با این اخلالگران نظم و امنیت جامعه برخورد جدی، موثر و بازدارنده ای را به همراه داشته باشند.

سرهنگ سید علی شریفی رئیس پایگاه دوم آگاهی پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون در تشریح دستگیری سارقان لپ تاپ، اظهار داشت: در پی گزارش های واصله از سوی شهروندان مبنی بر سرقت لپ تاپ، بلافاصله کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی اقدام به پایش های اطلاعاتی نمودند.

وی ادامه داد: کارآگاهان موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه، تعدادی از سارقین لپ تاپ را شناسایی و دستگیر کنند.

رییس پایگاه دوم آگاهی پایتخت اشاره کرد: افرادی که لپتاپ دارند، سریعا در سامانه همیاب ۲۴ ثبت کنند تا در صورت مفقود شدن، بتوانیم مال آنها را شناسایی کنیم.

سرهنگ شریفی بیان داشت: تجهیزات پزشکی بالغ بر ۱ میلیارد ریال کشف و ۱۱ مطب را شناسایی کردیم که بیشتر مطب ها در شمال غرب تهران هستند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: شیوه و شگرد سارقان به این نحو بود که درب را تخریب و وارد مطب می شدند.

مماشات و برخورد ضعیف با سارقان به این موضوع منتهی می شود که آنان در ارتکاب به جرایم و سرقت های خشونت آمیز بیشتری تجلی یابند و لذا باید متولیان امنیت در جهت خشکاندن ریشه باندهای سرقت خشونت آمیز اهتمام جدی به عمل آورند.

ساراپیرانه

336793

نظرات شما ( 1 نظر )

رحمان |
شنبه 13 شهریور 140010:07
عالی