افتتاح بزرگترین داروخانه شمال کشور در گرگان

بزرگترین داروخانه شمال کشور با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور امروز در گرگان افتتاح شد.
تصویر افتتاح بزرگترین داروخانه شمال کشور در گرگان

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، این داروخانه به مساحت 450 متر مربع به همراه انبار دارویی با اعتبار ٧٠ میلیارد ریال در گرگان افتتاح شد.

همچنین در کنار این داروخانه، انبار دارویی به متراژ ۲۵۰ مترمربع به عنوان ذخیره‌گاه دارویی گلستان در مواقع بحرانی احداث شده است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ایران در حاشیه افتتاح این داروخانه در گرگان گفت : هفته آینده اولین محموله از سهمیه ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا را دریافت خواهیم کرد.

محمد حسن قوسیان همچنین با اشاره به وجود ۲۴ بالگرد در هلال احمر کشورمان گفت: تجهیز مراکز امداد هوایی هزینه بر است و با توجه به غیر دولتی بودن هلال احمر و نداشتن بودجه خاص برای ایجاد مراکز بیشتر همین تعداد بالگرد در تمام استان‌های کشور استفاده می‌شود.

محمد حسین قوسیان ادامه داد: بالگرد در استان‌هایی که حادثه خیز‌تر هستند دائمی مستقر می‌شود، اما استان‌هایی که کمتر گرفتار حوادث طبیعی می‌شوند هر دو هفته یکبار این بالگرد را در اختیار می‌گیرند.

وی همچنین از رفع مشکل کمبود سرم در داروخانه‌ها و مراکز درمانی کشور خبر داد.

استاندار گلستان هم ابراز امیدواری کرد : بزرگترین داروخانه شمال کشور در گرگان رضایت بیماران را فراهم کند.

حق‌شناس گفت : در کنار این داروخانه، انبار دارویی به متراژ ۲۵۰ مترمربع به عنوان ذخیره‌گاه دارویی گلستان در مواقع بحرانی و حساس احداث شده است که کمبودهای استان را برطرف می کند.

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان

336616