مجید مجیدی با «رنگ خدا» در جشنواره مونترال کانادا

مجید مجیدی با فیلم سینمایی «رنگ خدا» به جشنواره مونترال کانادا می رود.

تصویر مجید مجیدی با «رنگ خدا» در جشنواره مونترال کانادا

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم سینمایی رنگ خدا در بخش برگزیده‌های ادوار آخرین دوره جشنواره بین‌المللی مونترال کانادا در قالب قبلی خود، به نمایش درخواهد آمد.

روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد: در آخرین سال حضور سرژ لوزیک دبیر پیشین این رویداد معتبر، او قصد دارد ۲۰ فیلم از آثار شاخص ۴۳ سال مدیریت خود را در حاشیه‌ دوره جدید جشنواره که از تاریخ ۲۰ تا ۲۹سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۹ شهریور تا ۷ مهرماه ۱۴۰۰) در شهر مونترال کانادا برگزارمی‌شود به نمایش درآورد.

فیلم سینمایی رنگ خدا به کارگردانی مجید مجیدی که در سال ۱۹۹۹ میلادی برنده جایزه بزرگ و نامزد جایزه بهترین فیلم از نگاه مردمی در این رویداد شده بود، یکی از ۲۰ فیلم برگزیده‌ای است که به همت بنیاد سینمایی فارابی در حاشیه جشنواره مونترال به نمایش در می‌آید.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی رنگ خدا به کارگردانی و نویسندگی مجید مجیدی و تهیه کنندگی مهدی کریمی محصول سال ۱۳۷۶ است.

در این فیلم هنرمندانی چون حسین محجوب، محسن رمضانی، سلمه فیضی، الهام شریفی، فرحناز صفری، بهزاد رفیعی، محمد رحمانی آشتیانی، مرتضی فاطمی، کمال میر کریمی ، معصومه زینتی، زهرا میزانی، احمد امینیان، مقدم بهبودی، جانعلی خرمی ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی رنگ خدا آمده است که محمد رمضانی فرزند نابینای هاشم که در مدرسه نابینایان تحصیل می‌کند برای گذراندن تعطیلات به خانه بازمی گردد...

جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال از سال آینده میلادی با نام Global Montreal Film Festival با مدیریتی جدید به راه خود ادامه خواهد داد.

336387