مژده لواسانی با «باشگاه زندگی» در رادیو صبا

مژده لواسانی مجری موفق تلویزیون و رادیو اجرای برنامه «باشگاه زندگی» را بر عهده دارد.

تصویر مژده لواسانی با «باشگاه زندگی» در رادیو صبا

به گزارش سایت خبری پرسون، «باشگاه زندگی» عنوان برنامه جدید رادیو صبا است که با افراد موفق گفتگو می کند.

بشیر جعفری نیا مدیر گروه طنز و سرگرمی شبکه در این باره گفت: برنامه «باشگاه زندگی» میزبان آدم های موفقی است از اقشار مختلف جامعه هستند؛ از آدم های عادی تا هنرمندان و مسئولان و افراد مشهور جامعه که زندگی خود را از صفر شروع کرده اند.

جعفری نیا تصریح کرد: زندگی پر از فراز و نشیب هایی است که همه ما آن را تجربه کرده ایم مهم این است در جایی که برخی از آن به عنوان شکست یاد می کنند، درس هایی بگیرم برای ساختن پل های موفقیت هایی بزرگ تر. برنامه «باشگاه زندگی» همانطور که اسمش پیداست متعلق به همه افراد جامعه است که موفقیت هایی داشته اند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در برنامه «باشگاه زندگی» با نقل داستان زندگی انسان های موفقی که زندگی و موفقیت خود را از صفر شروع کرده اند برای مخاطبان امید بخش باشیم و یادآور شویم که هر کس در هر مرحله از زندگی با تلاش و تفکر می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد. کسانی در جامعه هستند که الان به موفقیت های بزرگی دست یافته اند، هنرمند شده اند، مشهور، سرمایه دار، مسئول و ... در حالی که در زندگی شکست های زیادی را تجربه کرده اند. «باشگاه زندگی» برنامه ای برای معرفی و نقل داستان زندگی آنهاست.

مدیر گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا در پایان خبر داد: «باشگاه زندگی» از روز جمعه ۱۲ شهریور با اجرای مژده لوسانی مجری موفق و جوان تلویزیون راهی آنتن رادیو صبا می شود. در این برنامه مژده لواسانی در بخش های متنوع برنامه مانند بازی با کلمات و خاطره سازی و ... در فضایی شاد با مهمان ها گفتگو صمیمی دارد.

«باشگاه زندگی» را می توان جمعه ها ساعت ۲۱ روی امواج رادیو صبا شنید.

336372