فرماندار نطنز:

دهیاران و شهرداران ظرفیت مناطق خود را شناسایی کنند

فرماندار نطنز گفت: مسئولان مربوط باید مشکلات و ظرفیت‌های شهر نطنز را توسط شناسایی و سپس برای حل مشکلات و به فعل رساندن ظرفیت‌ها اقدام کنند.
تصویر دهیاران و شهرداران ظرفیت مناطق خود را شناسایی کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از مسئولان مربوط در شهرستان، دهیاران و شهرداران جدید، به خصوص در شهر نطنز می‌خواهیم تا در ابتدای کارِ شوراها، مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان مناطق خود را بررسی و اولویت‌بندی کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان نطنز در یک سال و نیم گذشته با همکاری شهرداران و دهیاران شهرها و روستاهای شهرستان اقدامات مناسبی انجام شد.

فرماندار نطنز تصریح کرد: امیدواریم که شوراهای اسلامی شهر و روستا که جدیداً آغاز به کار کرده‌اند بتوانند هرچه سریع‌تر مشکلات مناطق خود را مرتفع کنند. هر منطقه دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

فردوسی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان نطنز، باید با بررسی‌های میدانی و نیازسنجی‌های متفاوت و همچنین با همکاری معتمدان محلی اقدامات خود را جهت رفع موانع و مشکلات شهری و روستایی انجام دهند.

منبع: ایسنا

336012