صرافی Bilaxy هک شد

بیلکسی، یک پلت فرم معاملات دارایی دیجیتال مستقر در سیشل،  29 آگوست(امروز) گزارش داد که برخی از کیف پول های آن مورد حمله قرار گرفته اند. 

تصویر صرافی Bilaxy هک شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که صرافی هنوز مبلغ دزدیده شده را تأیید نکرده است، برخی برآوردها ادعا می کنند که این مبلغ می تواند حدود 450 میلیون دلار در قالب رمزارزهای مختلف باشد.

کانال رسمی تلگرام Bilaxy امروز شاهد چندین به روزرسانی بود که نشان می دهد این پلتفرم به دلیل تعمیرات خدمات خود را موقتاً متوقف کرده است.

با این حال، چند ساعت بعد، صرافی با استفاده از توییتر “یک اطلاعیه فوری در مورد هک بیلکسی” صادر کرد.

در آن آمده است که کیف پول داغ شرکت به خطر افتاده است و به مشتریان توصیه می شود از ارسال هرگونه وجه به حساب خود خودداری کنند.

از آن زمان به بعد، اطلاعات ارائه شده توسط صرافی بسیار کم بوده است ، به غیر از به روز رسانی های مختصر در تلگرام که تیم برای حل این مشکل کار می کند و کاربران نباید نگران باشند.

در حال حاضر، Bilaxy نتوانسته است مقدار دقیقی را که هکرها قادر به دزدیدن آن بودند، ارائه دهد. در زمان نوشتن این خبر، وب سایت هنوز غیر فعال است.

در حال حاضر چندین آدرس به هک مرتبط شده است، از جمله این آدرس که با این عنوان مشخص شده است.

از اطلاعات جدیدی که توسط HogeFinance به دست آمد معلوم شد که تمام توکن های HOGE ذخیره شده در Bilaxy قبلاً تخلیه شده و به کیف پول دیگری ارسال شده است. ارزش این توکن ها کمتر از 22 میلیون دلار است.

برآوردهای دیگر در تلگرام نشان می دهد که کل مبلغ سرقت شده از صرافی بیش از 400 میلیون دلار است. با این وجود، هنوز هیچ تاییدیه رسمی در این مورد وجود ندارد.

CryptoPotato اخیراً مورد مشابه دیگری را گزارش کرد که صرافی ژاپنی Liquid Global قربانی یک هک شد. مجرمان موفق شدند حدود 80 میلیون دلار دارایی های دیجیتالی را به سرقت ببرند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:cryptopotato

335496