حردانی با استقلال وارد مذاکره شد

ظهر امروز مدیربرنامه های حردانی برای انجام مذاکرات با مدیران استقلال، وارد محل دفتر این باشگاه شد.
تصویر حردانی با استقلال وارد مذاکره شد

به گزارش سایت خبری پرسون، صالح حردانی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال و فرهاد مجیدی برای تقویت سمت راست آبی پوشان است. احمد مددی مدیرعامل این تیم روز گذشته در گفتگو با برنامه ورزش و مردم از آغاز مذاکرات استقلال با فولادی ها برای جذب این بازیکن خبر داد.

مجیدی که به خوبی به این نکته پی برده که نیاز مبرمی به جذب یک مدافع راست دارد، تمام تمرکزش را روی جذب صالح یا همان سعادت حردانی گذاشته است. سرمربی استقلال تأکید ویژه ای روی جذب حردانی داشته و به هر قیمتی خواستار حفظ این بازیکن در تیمش شده است.

حردانی که یکی از ستاره های فولاد در فصل گذشته بود، تنها 22 سال سن دارد و یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران به شمار می رود. او فصل گذشته در 32 بازی برای فولاد به میدان رفت و موفق به زدن 3 گل و دادن 1 پاس گل نیز شد.

به همین دلیل، ظهر امروز مدیربرنامه های حردانی برای انجام مذاکرات با مدیران استقلال، وارد محل دفتر این باشگاه شد. پیش از او نیز، فرهاد و فرزاد مجیدی نیز در ساختمان باشگاه حاضر شدند تا برای جذب این بازیکن جوان به مذاکره بپردازند.

البته فولادی ها نیز بیکار ننشسته و برای حفظ این بازیکن با او وارد مذاکره شده اند. عبدالله ویسی علاقه ای ندارد که یکی از بهترین مدافعین راست لیگ گذشته را از دست بدهد و به مدیران تیم توصیه کرده که حردانی در این تیم ماندگار شود.
گفته می شود که بندی در قرارداد حردانی وجود دارد که با پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان، این بازیکن می تواند از فولاد جدا شده و به تیم مورد نظرش بپیوندد. باید دید روند مذاکرات استقلالی ها با فولاد و حردانی برای جذب این بازیکن آینده دار به کجا خواهد رسید. در صورتی که روند جذب حردانی با مشکل روبرو شود، استقلالی ها به سراغ گزینه دیگری می روند.

منبع: ورزش سه

335188