مدیرکل استاندارد زنجان:

لزوم اهتمام جدی برای استانداردسازی آسانسورهای اماکن دولتی و عمومی ابهر

مدیرکل استاندارد زنجان به استاندارد و دغدغه امروز آسانسورهای اماکن دولتی و عمومی ابهر اشاره کرد و گفت: استانداردسازی آسانسورهای اماکن دولتی و عمومی ابهر نیازمند اهتمام جدی‌تر است.
تصویر لزوم اهتمام جدی برای استانداردسازی آسانسورهای اماکن دولتی و عمومی ابهر

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، داریوش اشکانی‌پور مدیرکل استاندارد زنجان صبح امروز (۶ شهریورماه) در دیدار با فرماندار ابهر به بیان اهداف و برنامه‌های حوزه استاندارد در استان پرداخت و اظهار کرد: هر فرآورده‌ای که در استان تولید می‌شود، الزاماً باید بر اساس معیارها و استانداردهای مورد تایید سازمان ملی استاندارد باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت سازمان ملی استاندارد ایران در سلامت آحاد جامعه است، افزود: سلامت مردم جزو اولویت اول ما بوده و به هیچ وجه حاضر نیستیم اعتبار نشان استاندارد در بین مردم خدشه‌دار شود که برای تحقق این موضوع نیز امیدواریم که واحدهای تولیدی با بالا بردن کیفیت محصولات خود، اعتماد آحاد جامعه را نسبت به این نشان روز به روز بیشتر کنند.

اشکانی‌پور تاکید کرد: انتظار داریم در ابهر بیشتر اصناف و کسبه، در حوزه استانداردسازی و کالیبره کردن اوزان سبک و جایگاه‌های عرضه سوخت و CNG و نیز استانداردسازی آسانسور مراکز دولتی و عمومی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی متذکر شد: اداره‌کل استاندارد، خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق اهداف در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، حمایت خود را از واحدهای تولیدی برای اخذ نشان استاندارد و تولید با کیفیت بالا بیش از هر زمان دیگری تداوم بخشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه سلامت آحاد جامعه، خط قرمز استاندارد است و در این خصوص با هیچ‌کس تعارف نداریم، ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم در کنار کسانی که علی‌رغم همه مشکلات موجود، در خط مقدم تولید و خدمت صادقانه ایستاده‌اند، بایستیم و هر آنچه در توان داریم به‌ کار ببندیم.

فرماندار ابهر نیز در ادامه این جلسه با اشاره به صنعتی بودن منطقه و اولویت‌های شهرستان در حوزه استانداردسازی محصولات و صنایع، عنوان کرد: یکی از ضروریات تحقق این موضوع، اطلاع‌رسانی بیشتر در همه زمینه‌های استاندارد است.

وجیه‌الله نوروزی خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها و اصناف شهرستان ابهر آماده هرگونه همکاری و تعامل بیشتر با اداره استاندارد استان زنجان و شهرستان ابهر در زمینه استانداردسازی فرآورده‌ها و خدمات هستند.

منبع: ایسنا

335016