مردی که 800 هزار دلار بیت کوین را از دست داد!

مردی در یک شکایت از والدین دو نوجوان، ادعا می کند که 800 هزار دلار در قالب بیت کوین از وی سرقت کرده اند.

ا
تصویر مردی که 800 هزار دلار بیت کوین را از دست داد!

به گزارش سایت خبری پرسون، اسناد دادگاه ادعا می کنند که ذخیره 16 بیت کوین اندرو شوبر (Andrew Schober)، ساکن کلرادو، در حمله بدافزار از وی سرقت شده است. در آن زمان، ارزش آن حدود 220،000 دلار بود و 95 درصد از ثروت خالص او بوده است.

این تعداد رمزارز پس از بارگیری شوبر از کیف پول ارز رمزنگاری شده ناپدید شد. اسناد دادگاه می گوید، این جا بجایی میتواند توسط بدافزاری در بستر برنامه Reddit، که ظاهرا توسط دو نوجوان به نام های بندیکت تامپسون و الیور رید ایجاد شده است انجام گیرد. طبق این پرونده، کیف پول، وجوه شوبر را به آدرس بیت کوین دیگری هدایت کرده است.

اسناد می گویند که شوبر 10،000 دلار برای تحقیق هزینه کرده است و ردپای بیت کوین های خود را که از طریق دو نوجوان در بریتانیا ربوده شده است، ردیابی کرد. تامپسون و رید هر دو علوم کامپیوتر را در یکی از دانشگاههای برتر انگلستان تحصیل کرده اند.

در سند دادگاه آمده است: “استقرار بدافزار در رایانه آقای شوبر و به دنبال آن سرقت ارز رمزنگاری شده وی، برای ایشان ویران کننده بوده است.”

“او روزهای متوالی هیچ غذایی نخورد و نخوابید و در سه سال گذشته در وضعیت شدید ناراحتی بوده است.” می افزاید: «آقای شوبر قصد داشت از درآمد حاصل از فروش نهایی این ارز رمزنگاری شده برای تأمین مالی خانه و حمایت از خانواده خود استفاده کند.”

شوبر سپس نامه ای به والدین رید نوشت و در آنجا درخواست بازگشت پول را کرد. او در سال 2018 نوشت: “پسر شما بدیهی است که یک جوان بسیار باهوش است.” من آرزو نمی کنم که آینده او از دستش سلب شود.”

اما نامه با سکوت مواجه شد و شوبر اکنون از والدین هر دو نوجوان شکایت کرده است. این سند می افزاید: “با امتناع از پاسخ به درخواست آقای شوبر برای بازگرداندن ارز رمزنگاری شده، متهمان از بازپرداخت ارز رمزنگاری شده آقای شوبر خودداری کرده اند.”

والدین نوجوانان بعد از این شکایت اکنون اقدام به پاسخگویی کرده اند. آنها در پرونده ای که در این ماه تهیه کردند، استدلال می کنند که “محدودیت سه ساله اعمال می شود” به این معنی که شوبر اکنون برای انجام اقدامات قانونی وقت ندارد.

اما والدین انکار نمی کنند که پسران آنها بیت کوین را دزدیده اند، البته ناگفته نماند که از آن زمان به بعد، ارزش بیت کوین های ربوده شده، 600 درصد افزایش یافته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: Decrypt.co

335007

مطالب مرتبط