«کوروش سلیمانی» در «شب نشینی» چه گفت؟

کوروش سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون شب گذشته دوم شهریور ماه در برنامه «شب نشینی» حضور یافت و درباره این روزهای کرونایی سخن گفت.
تصویر «کوروش سلیمانی» در «شب نشینی» چه گفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، کوروش سلیمانی در برنامه «شب نشینی» به عواقب روانی زندگی پس از کرونا اشاره کرد و آن را همچون تبعات هشت سال جنگ دانست.

کوروش سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون شب گذشته دوم شهریور ماه در برنامه «شب نشینی» حضور یافت و درباره این روزهای کرونایی بیان کرد: بیشترین زمانی که من و همسرم صرف می‌کنیم برای دو فرزندم است چون در روزهای کرونایی باید کاری کنیم که جای بازی‌های کودکانه در زندگی برایشان پر شود.

این بازیگر با اشاره به شرایط این روزها ادامه داد: وضعیتی است که باید روانشناسان و روانکاوان به مردم کمک کنند. تبعات کرونا مانند تبعات جنگ است و نمی دانم در چنین وضعیتی چه باید کرد. آثار جنگ هم تا سال‌های سال با بچه‌های آن دوران مانده است؛ من هنوز هم صدای هواپیما و آژیر را که می شنوم تمام تنم به لرزه می‌افتد. خوشبین هستم و بعد از همه این اخبار تلخ معتقدم هیچ شبی نیست که صبح نشود.

سلیمانی درباره فعالیت‌های هنری اش یادآور شد: سال گذشته پروژه‌ای را پیش بردم اما به خاطر مشکلاتی که وجود داشت روی صحنه نرفت. امسال هم پروژه‌ای را برای تئاتر آغاز کردم اما به خاطر تعطیلی‌ها دو ماه عقب افتاده و امیدوارم دستاوردی از آن داشته باشیم.

وی در خصوص تلاش بی وقفه برای تئاتر توسط بسیاری از هنرمندان عنوان کرد: بسیاری از همکاران من از جان و مال برای تئاتر مایه گذاشتند. وقتی به سنی می‌رسیم به دنبال رسالت خود در زندگی می‌گردیم و به دنبال اثرگذاری هستیم. برای خودم طوری فرض کردم که حداقل سالی یک تئاتر کارگردانی کنم تا چیزی که می‌خواهم را با مردم در میان بگذارم و موضوعاتی را مطرح کنم که شاید کسی نمی بیند و حتی اگر تعداد کمی متاثر شوند احساس خوبی دارم؛ این موضوعی درونی است و وقتی به تئاتر می‌پردازم انگار انسان دیگری هستم.

سلیمانی با اشاره به فیلم‌های مهم در کارنامه خود بیان کرد: دو کار خیلی در روند حرکتم تاثیر داشت؛ یکی «اتوبوس شب» و یکی «نرگس» که شروع من از این دو اثر بود. همه نقش‌ها را دوست داشتم که پذیرفتم. هم همکارانم برایم مهم بودند و هم نقش را می‌پسندیدم و به صورت اتفاقی بین افرادی بی نظیر افتادم و با آنها همکار شدم و شانس خیلی بزرگی بود.

برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود. محمد سلوکی و عبدالرضا امیراحمدی مجریانی هستند که هر کدام در شب‌های مختلف برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا «شب نشینی» را اجرا می‌کنند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند.

334627