هری کین در تاتنهام ماندگار شد

چندین رسانه انگلیسی از حضور هری کین در تاتنهام خبر دادند.
تصویر هری کین در تاتنهام ماندگار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پیش از آغاز مسابقات یورو 2020، هری کین به سران باشگاه تاتنهام اعلام کرد که می خواهد این تیم را ترک کند و برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا راهی تیمی دیگر شود. منچسترسیتی از همان ابتدا برای خرید او تلاش کرد ولی با مخالفت سران اسپرز روبه رو شد.

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، باشگاه منچسترسیتی در این مدت تلاش کرد تا رضایت سران اسپرز و به خصوص «دنیل لیوی» را بدست آورد ولی این اتفاق رخ نداد. دیلی میل هفته های گذشته نوشت سیتیزن ها پیشنهاد 150 میلیون پوندی نیز به تاتنهام ارائه کردند ولی این باشگاه نپذیرفت.

با اینکه امروز اخبار حاکی از این بود که فشار منچسترسیتی برای خرید هری کین بیشتر می شود ولی به نظر می رسد کاپیتان تیم ملی انگلیس تصمیمش را گرفته و می خواهد به این قائله خاتمه دهد.

دیلی میل و چندین رسانه انگلیسی گزارش دادند که «هری کین» تصمیم گرفته که در باشگاه تاتنهام بماند و به بزرگترین داستان تابستان کنونی خاتمه دهد. اسکای نوشت که بزرگترین داستان جزیره با مخالفت سران تاتنهام به سرانجام نرسید و حالا کین تصمیم گرفته که با باشگاه مخالفت نکند و با این تیم درگیر نشود. او تصمیم گرفته که در شمال لندن بماند و برای درخشش تاتنهام با هدایت نونو اسپریتو سانتو تلاش کند.

توتواسپورت در گزارش امروز خود نوشت که اگر منچسترسیتی نتواند کین را خریداری کند برای رونالدو تلاش خواهد کرد. البته فابریزیو رومانو و جانلوکا دی مارتزیو این انتقال را در این روزهای غیرممکن و دشوار خطاب کردند.

منبع: فارس

334622