اوسطی در گفت‌و‌گو با پرسون:

ساداتی‌نژاد بهترین گزینه وزارت جهاد کشاورزی است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کارنامه ساداتی‌نژاد وی را چهره‌ای موفق و توانمند برای هدایت وزارت جهاد کشاورزی نشان می‌دهد.
تصویر ساداتی‌نژاد بهترین گزینه وزارت جهاد کشاورزی است

پرویز اوسطی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، بیان کرد: ساداتی‌نژاد از جمله وزرای پیشنهادی است که تمام اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس وی را بهترین گزینه انتخابی برای وزارت جهاد کشاورزی در شرایط فعلی می‌دانند.

اوسطی تصریح کرد: ساداتی‌نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس بوده، ضمن این که تحصلیکرده و متخصص در بحث کشاورزی است. در یک سال گذشته بازدیدهای میدانی گسترده‌ای را در استان‌های مختلف در بخش‌های مختلف کشاورزی داشته و هوشمندی و توانایی لازم برای اداره این وزارتخانه عظیم که با سفره مردم مرتبط است را دارد.

وی بیان کرد: کارنامه ساداتی‌نژاد وی را چهره‌ای موفق و توانمند برای هدایت وزارت جهاد کشاورزی نشان می‌دهد. وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از رأی بالایی میان نمایندگان مجلس برخوردار است، زیرا از روحیه و توان ایشان مطلع هستم و اطمینان دارم از چهره‌های موفق در وزارت است.

این نماینده مجلس گفت: با تلاش اعضای کمیسیون کشاورزی با محوریت ساداتی‌نژاد، بعد از سال‌ها قانون بودجه رنگ و بوی کشاورزی به خود گرفته است. 50 هزار میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی، حوزه تولید و اشتغال و حمایت از صادرات در این بخش در نظر گرفته شده است که بی‌نظیر است.

اوسطی در پایان گفت: طرح امنیت غذایی که کلیات آن در مجلس به تصویب رسیده، از دیگر اقدامات کمیسیون کشاورزی با ریاست ساداتی‌نژاد بوده که می‌تواند موانع تولید بخش کشاورزی را برطرف کند و زمینه‌ساز تحول و تحقق جهش تولید در این حوزه باشد.

334251