ساماندهی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: ضروری است محلات اطراف حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ساماندهی شود که هم زیبنده باشد و هم خواست مردم برآورده شود.
تصویر ساماندهی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)

به گزارش سایت خبری پرسون، جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در تذکری به معاون هماهنگی امور مناطق درباره طرح موضوع مشکلات محلات همجوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهارداشت: بخش اعظم محله نفرآباد و هاشم آباد از سوی شهرداری خریداری شده و ۲۰۰ پلاک این محله در بدترین شرایط ممکن زندگی می‌کنند که شرایطش زیبنده تهران نیست.

وی خاطرنشان کرد: زمین‌های بی پناه شهری در آنجا ایجاد و بستر آسیب‌های اجتماعی شده و باید رفع این مشکلات در دستور کار باشد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طرحی برای ساماندهی این منطقه در کمیسیون ماده ۵ رفته و آماده اجراست اما خواسته‌های مردم دیده نشده است.

وی گفت: این طرح حتماً باید بازنگری شود و از ظرفیت صندوق سرمایه گذرای برای ایجاد پارکینگ، تملک محله و حفظ آثار تاریخی و با قدمت ترین تکیه شهر تهران در نفرآباد که بیش از ۴۰۰ سال قدمت دارد، حفظ شود و یک بار برای همیشه باید موضوع اطراف حرم را سامان بدهیم که هم زیبنده تهران باشد و هم خواسته‌های مردم لحاظ شود.

منبع: فارس

334159