پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم به جامعه پزشکی و پزشکان متعهد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه معلم به جامعه پزشکی و پزشکان متعهد بیمه معلم منتشر شد.
تصویر پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم به جامعه پزشکی و پزشکان متعهد

به گزارش سایت خبری پرسون، شیوع ویروس کرونا بیش از دو سال است که بر جهان سایه افکنده. در این مدت بشر تحت تاثیر شدیدترین چالش‌های بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی قرار گرفته است، اما همچنان این جامعه پزشکان هستند که در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند.

پزشکان در سراسر جهان و کشور عزیزمان ایران چه در فرایند درمان و چه در فرایند کشف و تولید واکسن، ثابت کردند نهایتا علم است که یاری‌گر انسان در شرایط دشوار است. چه‌بسیار پزشکانی که در ایران طی شیوع این ویروس ناخوانده، جان خود را از دست دادند که جا دارد یادشان را گرامی داریم.

در این راستا از پزشکان فداکار حاضر در بیمه معلم که در این مدت جانانه دین خود را ادا کردند، قدردانی می‍‌کنیم و برایشان آرزوی تندرستی داریم.

صنعت بیمه کشور که به عنوان بازوی علم پزشکی در حوزه بیمه‌نامه‌های درمان همیشه در خدمت‎رسانی به مردم حاضر بوده نیز طی این دوران سخت با ارائه پوشش‌های درمانی برای بیماری covid-19 تلاش کرده تا باری از دوش مردمان این سرزمین بردارد.

در همین راستا شرکت بیمه معلم طی دهه‌ی گذشته در راستای حفظ و صیانت جامعه پزشکی در مقابل حوادث ناشی از مسئولیت حرفه‌ای ایشان، بالغ بر 78.000 فقره بیمه نامه صادر نموده است و درجهت ایفای تعهدات خود، سال 1400 نیز در قالب خدمات ویژه‌ای تداوم خواهد یافت.

333600