تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات

مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات اخیر هم پاسخگوی شبکه فروش و پیگیر رفع مشکلات آنان بود.
تصویر تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات

به گزارش سایت خبری پرسون، علی جباری در پاسخ به مشکلات عنوان شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش در فضای مجازی در خصوص صندوق حمایتی و افزایش مهلت تسویه صندوق گفت: من معتقدم در این شرایط بحرانی و اقتصادی نامناسب و تعطیلی کسب و کارها باید از شبکه نمایندگی بیمه رازی حمایت شود و مراتب را به معاونین شرکت ابلاغ کرده ام.

وی در پاسخ به نماینده دیگری در خصوص اتمام اعتبار پروانه های نمایندگی در ایام کرونا و با توجه به اینکه به چندین سازمان جهت تکمیل مدارک باید مراجعه کنیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، موافقت خود را در جهت مساعدت و حمایت از شبکه نمایندگی پرتلاش شرکت اعلام میدارم.

وی افزود مطلب را به مدیریت مربوطه ارجاع داده تا از حیث ضوابط و یا محدویت های احتمالی که طرف بیمه مرکزی می‌تواند طرح شود موضوع را بررسی نمایند تا درصورت نیاز به اخذ مجوز یا مصوبه، اقدامات لازم صورت پذیرد و سپس اعتبار کلیه پروانه های نمایندگی بصورت یکجا بمدت یک سال تمدید گردد.

333346

سازمان آگهی های پرسون