حمایت اساتید دانشگاه و جامعه اسلامی کارگران از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

فعالان حوزه دانشگاه و دبیر کل جامعه اسلامی کارگران حمایت خود را از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند.
تصویر حمایت اساتید دانشگاه و جامعه اسلامی کارگران از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی اعلام لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، حمایت های زیادی از حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته که در ادامه میخوانید.

عبدالملکی می تواند تحول لازم در حوزه اشتغال مولد وکارآفرین ایجاد کند

پروفسور علی صنایعی استاد تمام دانشگاه اصفهان با اشاره به اهمیت بحث اشتغالزایی و تجارت الکترونیک در دنیای فعلی، سوابق و تخصص عبدالملکی گزینه پیشنهای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را در این راستا ارزیابی و تصریح کرد: دکتر عبدالملکی یکی از بهترین و نخبه ترین دانش آموختگان دانشگاه بودند و بنده خیلی خوشحالم که وی به عنوان سکاندار وزارت کار و رفاه اجتماعی معرفی شده اند.

وی افزود: توجه به بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تایید مقام معظم رهبری هستند از جمله برنامه های مورد نظر دکتر عبدالملکی است و معتقدم با توجه به تخصص و سوابق درخشانی که وی دراین حوزه دارند می توانند تحول لازم در این حوزه را ایجاد نمایند.

پروفسور صنایعی یکی دیگر از محورهای برنامه های عبدالملکی را توجه به شرکت های کوچک و متوسط و تعاونی ها عنوان و خاطر نشان کرد: امروز در کشورهای پبشرفته ای مثل آلمان شرکت های کوچک و متوسط نقش مهمی در توسعه و اشتغالزایی دارند و برنامه و سوابق دکتر عبدالملکی نشان می دهد که اهتمام ویژه ای به ایجاد و توسعه این شرکت های مولد و کار آفرین دارند.

وی در پایان توجه به اشتغالزایی قشر تحصیلکرده از طریق فناوری های نوین مانند IT ، IOT و نانوتی را ضرورتی غیرقابل انکار عنوان کرد و گفت: با توجه به تخصص و دانش اقتصادی که دکتر عبدالملکی دارد انتظار می رود گام بزرگی در ایجاد و توسعه این مقولات بردارند.

گفتنی است پروفوسور صنایعی استاد تمام دانشگاه اصفهان، بنیانگذار دانشگاه مجازی دانشگاه اصفهان و مولف بیش از 28 عنوان کتاب در حوزه های مختلف بازاریابی، آی تی، اشتغالزایی و تجارت الکترونیک است.

روحیه تحول خواهی و پشتکار عبدالملکی ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های وی است

مرتضی رئیسی استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آشنایی نسبی که با گزینه پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی دارد گفت: روحیه تحول خواهی ، پیگیری و پشتکار، تدین و اعتقاد فراوانی که به انجام وظیفه بویژه برای قشر محروم جامعه دارند ظرفیت مناسبی به دکتر عبدالملکی برای اجرای برنامه های تحول گرایانه در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی داده است.

وی برنامه محوری بویژه در حوزه اشتغال که تخصص عبدالملکی است را از دیگر وجوه ممتاز وی دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد موفق و درخشان دکتر عبدالملکی در کمیته امداد امام خمینی و روحیه مطالبه گری که در این حوزه دارند امیدواری فراوانی برای رفع مشکلات بیکاری جوانان ایجاد کرده است.

رئیسی ادامه داد: پیام انتخابات اخیر مردم به مسئولان تحول خواهی و نقد وضع موجود در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی بود و معتقدم که آیت الله رئیسی با انتخاب دکتر عبدالملکی پاسخ درخوری به این پیام داده است.

وی افزود: سوابق دکتر عبدالملکی نشان می دهد که وی در وضع موجود باقی نمی ماند و تلاش و برنامه وی این است که شرایط فعلی حوزه اشتغال را دگرگون کنند و با توجه به دانش اقتصادی که دارند این تحول خواهی دور از دسترس نیست.

سوابق اجرایی و مدیریتی حجت عبدالملکی پشتوانه مناسب و شایسته ای است

احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور با اشاره به ویژگی های ذاتی و مدیریتی حجت عبدالملکی گفت: سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر حجت عبدالملکی پشتوانه مناسب و شایسته ای برای اجرای برنامه های تحول خواهانه وی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دارای زیرمجموعه های مهم و راهبردی مانند تعاون، اشتغال، تامین اجتماعی و رفاه است و معتقدم با برنامه های عملگرایانه ای که وی ارائه داده است قطعا می تواند این وزارتخانه را به سرمنزل خوبی برساند.


هر آنچه راجع به موضوع جنجالی طرح صیانت لازم است بدانید، ما برای شما جمع آوری کرده ایم.

333340