وزیر پیشنهادی کار تحت حمایت رئیس و تشکل‌های مجمع عالی نمایندگان کارگران

رئیس تشکل مجمع عالی نمایندگان کارگران و تشکل‌های زیرمجموعه این نهاد، در بیانیه‌هایی جداگانه از حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
تصویر وزیر پیشنهادی کار تحت حمایت رئیس و تشکل‌های مجمع عالی نمایندگان کارگران

به گزارش سایت خبری پرسون، یاراحمدیان، رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران و تشکل‌های زیرمجموعه این نهاد در استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، لرستان و مازندران، با صدور بیانیه‌های جداگانه از حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت کردند.

آن‌ها با تقدیر از برنامه‌های دولت سیزدهم در زمینه ایجاد شغل، پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، یادآور شدند که وزیر پیشنهادی می‌تواند در تحقق برنامه‌های دولت در این حوزه به کمک تشکل‌ها، کارگران و بازنشستگان بیاید.

آن‌ها ابزار امیدواری کردند که انتخاب یک وزیر جوان برای این وزارتخانه بتواند به تحقق خواسته‌هایی که کارگران و بازنشستگان آن‌ها را پیگیری می‌کنند، کمک کند.

نویسندگان این بیانیه‌ها از رئیس و نمایندگان مجلس می‌خواهند که با توجه به انتخابی که رئیس جمهور برای معرفی به مجلس انجام داده، با رای اعتماد خود از اجرای برنامه‌های دولت در وزارت تعاون، کار و رقاه اجتماعی حمایت کنند.

333336