پرسون آموزش می دهد؛

چگونه استوری اینستاگرام دیگران را مخفیانه ببینیم؟

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که مخاطب های خاصی دارید و میخواهید فعالیت آن ها را در اینستاگرام به صورت مخفی دنبال کنید. میتوانید به راحتی روزانه پست های آن ها را بدون آنکه طرف مقال بفهمد مشاهده کرده و فعالیت های آن اکانت را زیر ذره بین خود قرار دهید.
تصویر چگونه استوری اینستاگرام دیگران را مخفیانه ببینیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، گاهی اوقات می خواهیم استوری اینستاگرام دیگران را بدون آن که خودشان متوجه شوند نگاه کنیم اما آیا این کار امکان پذیر است؟در ادامه با ما همراه باشید تا روش های دیدن استوری بدون سین خوردن را به شما آموزش دهیم.

روش اول

اولین روش برای مخفی دیدن استوری این است که ابتدا وارد اینستاگرام شوید و صفحه اصلی اینستا را رفرش کنید.

بلافاصله بعد از لود شدن پست و استوری های جدید در بخش هوم اتصال اینترنتی خود را قطع کنید.

وارد اینستا شوید و در بخش استوری، استوری مورد نظر را باز کنید. بعد از مشاهده استوری برنامه را کاملا ببندید.

در این صورت در بخش بازدید استوری دیده شده نام شما نشان داده نمی شود.

این روش تنها در 4 استوری آخر اینستاگرام که در نوار استوری ها می بینید قابل اجرا است و می توانید از آن ها اسکرین شات نیز تهیه کنید. برای استفاده از این روش آخرین ورژن اینستاگرام را دانلود کنید.

روش دو

روش بعدی برای دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام استفاده از روش Chrome IG Story می باشد که تنها روی نسخه وب اینستاگرام و تنها در مرورگر کروم قابل استفاده است. برای استفاده از این روش در کامپیوتر یا لپ تاپ خود وارد مرورگر کروم شوید.

به بخش Add Extensions مراجعه کنید. برای دسترسی به این بخش روی 3 نقطه سمت راست مرورگر کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب نمایید.

سپس از منوی سمت چپ گزینه Extensions و بعد از آن گزینه Get more extensions را انتخاب نماید.

پس از فعال سازی و اجرای منوی جستجو گزینه Chrome IG Story را وارد و جستجو کنید.

با کلیک و جستجو عبارت Add to Chrome این بخش را دانلود و به مروگر خود اضافه کنید.

بعد از انجام مراحل بالا وارد سایت اینستاگرام به این آدرس شوید و سپس در سایت اینستاگرام وارد حساب کاربری خود شوید.

بعد از انجام مراحل بالا مشاهده می کنید که استوری های اینستاگرام در بخش فوقانی قرار دارند و می توانید آن ها را به طور مخفی مشاهده کنید.

روش سه

در همین ابتدای توضیح این مورد را به صراحت برای شما میگوییم که نه تنها برای مخفی دیدن استوری دیگران میتوانید از این روش استفاده کنید بلکه میتوانید با ورود به این سایت ها برای دانلود و ذخیره استوری دیگران اقدام کرده باشید.

یکی از بهترین سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکند سایت storiesig میباشد. که برای استفاده از خدمات این سایت ابتدا وارد سایت شده و بعد در صفحه باز شده در کادر مربوطه اسم پیج مد نظر خودتان را که میخواهید استوری آن را بدون آنکه ادمین پیج مربوطه بفهمد ببنید، وارد کرده و سپس enter کیبورد را بزنید.

بعد از انجام این کار سیستم این سایت بعد از بررسی و تحلیل خود، استوری های در حال انتشار و موجود آن پیج و حتی هایلایت هایی که در قسمت بیو اینستاگرام پیج مربوطه وجود دارد را برای شما نشان خواهد.

برای مشاهده استوری بر روی نوشته stories که بعد از جستجو ظاهر شده است. کلیک و یا لمس کرده و استوری های موجود را مشاهده کنید. همچنین میتوانید بر روی نوشته download در پایین استوری نمایش داده شده را انتحاب و به ذخیره استوری مربوطه در حافظه سیستم خود بپردازید.

البته همانطور که گفتیم میتوانید با این روش هایلایت های منتشر شده آن پیج را هم مشاهده کنید. که به همین منظور در صفحه نخست به قسمت story highlights وارد شده و بر روی هایلایت های موجود کلیک کنید. البته این روش زمانی میتوانید کار کند که پیج های مد نظر شما پرایویت نباشند که در ادامه به روشی میپردازیم که میتوانید به استوری های پیج های پرایویت هم به صورت مخفی مشاهده کرده باشید.

روش چهارم

برنامه های متعددی در راستای مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام نیز ارائه شده است. در این تکنیک می بایست یکی از برنامه های Story saver را دانلود کنید و با اکانت خود در آن وارد شوید. این برنامه ها بسته به کاربردشان می توانند استوری های شما را ذخیره کنند یا شما می توانید آنها را دانلود کنید و سپس در زمانی دیگر آن ها را مشاهده نمایید. اما برخی برنامه های دیگر قابلیت دریافت نام کاربری خاصی جهت رصد استوری و دانلود آن ها را دارند. از جمله این برنامه های کاربری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برنامه Story Saver ∞ برای دیدن مخفیانه استوری در ایسنتاگرام آیفون

برنامه Anonymous Story برای دیدن استوری اینستاگرام اندروید بدون سین خوردن

333287