پرسون گزارش می دهد؛

بررسی اتفاقات ورزش ایران و جهان در هفته جاری

در هفته ای که ساعات پایانی آن را سپری می کنیم فوتبال ایران درگیر نقل و انتقالات بود.

تصویر بررسی اتفاقات ورزش ایران و جهان در هفته جاری

به گزارش سایت خبری پرسون، در هفته جاری فوتبال ایران به رسم نانوشته زمان نقل و انتقالات درگیر حاشیه ها و شایعات فراوانی بوده اما مهمترین اتفاقی که در این هفته رخ داد معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی بود.

سجادی در سال ۱۳۹۰ از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان وزیر برای وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان معرفی شد اما نتوانست رای موافق آن مجلس را بگیرد. سجادی با فاصله ای بسیار اندک از راهیابی به ساختمان خیابان سئول بازماند. وی البته در این سالها پست های مختلفی از جمله مدیرعاملی باشگاه سایپا را عهده دار بوده اما عملکرد وی با انتقاداتی را داشته است.

در هفته های گذشته بار‌ها نام چند گزینه از جمله کیومرث هاشمی در رسانه‌ها جهت صندلی وزارت ورزش و جوانان نام برده شد و جامعه تصور کرد انتخاب نهایی ابراهیم رییسی از میان همین سه نفر است، اما ظاهرا حمید سجادی هم چراغ خاموش در حال حرکت به سمت خیابان سئول بود. البته او برای رسیدن به سئول اول باید از مجلس رای اعتماد بگیرد، مجلسی که می‌گویند چندان با سجادی میانه خوشی ندارد!

*تغییر مدیریتی در باشگاه فولاد

حمیدرضا گرشاسبی با سابقه ریاست کل تربیت بدنی استان خوزستان و همین طور مدیریت باشگاهی مثل پرسپولیس، پیکان و قهرمانی با پرسپولیس در فوتبال ایران جانشین سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد شد.

*تمدید باقری

کریم باقری قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد. قرارداد کریم باقری نسبت به فصل گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و قرار است در سال اول ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان دریافتی داشته باشد. وی البته بعد از گفتگو با عزیزی خادم همچنان در تیم ملی نیز فعالیت خواهد داشت.

*حواشی رونالدو

رسانه El Chiringuito در خبری عنوان کرد که رئال با رونالدو مذاکراتی داشته و آنچلوتی از بازگشت رونالدو به مادرید خوشحال خواهد شد. پس از واکنش کارلو آنچلوتی به این قضیه و تکذیب مذاکره با رونالدو، کریستیانو رونالدو هم با انتشار یک پست اینستاگرامی که تصویری از فرمان سکوت خود را در آن منتشر کرده، واکنش تندی نسبت به این شایعات نشان داده است.

*جدایی نورالهی

پس از حرف و حدیث‌های بسیار، احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی اش جدایی خود از جمع شاگردان یحیی گل محمدی را تأیید کرد و راهی لیگ امارات شد. پیش از این خبر ها از توافق کاپیتان دوم سرخ ها با باشگاه جکایت داشت اما به ناگاه نوراللهی جوابگوی تماس های باشگاه نبود و سر از امارات درآورد!

332981