یادداشت میهمان؛

اقدامی که باید پاس داشت

یادداشت/ مقام معظم رهبری با انتصاب دریادار ایرانی عملا به توصیه‌ها و نظرات وحدتی خود در خصوص توزیع عادلانه و نگاه مساوی به شایستگان اهل سنت جامه عمل پوشاندند و به همه مسئولین عملا درس همدلی دادند که ما آنرا ارج می‌نهیم و پاس می‌داریم.

تصویر اقدامی که باید پاس داشت

سایت خبری پرسون ـ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اقدامی شایسته و مهم دریادار شهرام ایرانی فرزند برومند ایران از هموطنان کرد اهل‌ سنت را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب نمودند.

انتصاب یک اهل سنت به‌ عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش برای ما از چند منظر قابل توجه است.

اول اینکه این انتصاب در حوزه فرماندهی کل قوا حاوی پیامِ وحدت و شایسته سالاری بوده و می‌تواند نقشه راه دیگران قرار گیرد.

دوم اینکه با این اقدام به سلایق کسانی‌که معمولا نیروهای شایسته اهل‌ سنت را در بایگانی و حاشیه‌ها در انزوا قرار می‌دادند، پایان می‌دهند.

سوم اینکه مقام معظم رهبری با انتصاب دریادار ایرانی عملا به توصیه‌ها و نظرات وحدتی خود در خصوص توزیع عادلانه و نگاه مساوی به شایستگان اهل سنت جامه عمل پوشاندند و به همه مسئولین عملا درس همدلی دادند که ما آنرا ارج می‌نهیم و پاس می‌داریم.

به‌نظر می‌رسد این انتصاب می تواند گام مهم و مقطع تحول‌آفرینی در تحقق یکی از مطالبات اهل سنت باشد که آنرا مدیون رهبر فرزانه انقلاب هستیم.

قطعا ایران اسلامی با وحدت و برادری دژ مستحکم و تسخیر ناپذیری است که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن نخواهد داشت.

در پایان ضمن تقدیر از فرمانده معظم کل قوا و تبریک به دریادار ایرانی، به همه مسئولین کشور توصیه می‌کنم که این اقدام پسندیده را نصب العین خود قرار داده و از آن پیروی کنند چرا که جای هیچ‌گونه کم‌کاری نمانده است.

نویسنده: سیدعلاءالدین حیدری ـ فعال رسانه

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

332850

مطالب مرتبط