سرمایه گذاری اقلیت جامعه در رمزارزها برای فرار از تبعیض مالی

یک نظرسنجی که توسط هریس پولل به USA Today ارائه شده است، نشان می دهد که آمریکایی های سیاه پوست، اسپانیایی و LGBTQ به طور قابل توجهی دارای رمزارزها هستند.
تصویر سرمایه گذاری اقلیت جامعه در رمزارزها برای فرار از تبعیض مالی

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس نظرسنجی های انجام شده از 2,010 و 2,003 بزرگسال آمریکایی در ماه های ژوئن و ژوئیه (خرداد و تیر)، 23 درصد سیاهپوستان و 17 درصد آمریکایی های اسپانیایی تبار نشان داده اند که در حال حاضر در دارایی های دیجیتالی سرمایه گذاری کرده اند، در حالی که تنها 11 درصد سفیدپوستان آمریکایی سرمایه گذاری کرده اند. همچنین 25 درصد از پاسخ دهندگان LGBTQ گفتند که دارایی رمزارز دارند.

آگاهی از رمزارز نیز در میان اقلیت ها بیشتر شده است ، به طوری که نیمی از سیاهپوستان آمریکایی، آمریکایی های اسپانیایی تبار و آسیایی تبار با رمزارزها آشنایی دارند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 43 درصد از سیاه پوستان آمریکایی معتقدند که صنعت بانکداری و وام با آنها منصفانه برخورد نکرده است، این احساس 39 درصد از پاسخ دهندگان LGBTQ را تکرار کرد. در مقابل ، 28 درصد از عموم مردم گفتند که بخش مالی با آنها ناعادلانه رفتار کرده است.
به گفته جان گرزما(John Gerzema) ، مدیرعامل نظرسنجی هریس، بسیاری از جوامع حاشیه نشین، تبعیض مالی را تجربه کرده اند که احتمالاً به افزایش تمایل آنها برای کشف دارایی های غیرمتمرکز کمک کرده است:

“سابقه طولانی در تبعیض در سرمایه گذاری وجود دارد و به همین دلیل است که ما جمعیت گسترده ای از علاقه و فراگیری در رمزارز را مشاهده کرده ایم – زیرا جدید است و ظاهرا موانع کمتری برای ورود دارد.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cointelegraph

332602