توقف “لاین” در صرافی ارزهای رمزنگاری شده کره جنوبی

یکی از زیرمجموعه های غول فناوری ژاپنی و صرافی بزرگ ارزهای رمزنگاری LINE خدمات خود در کره جنوبی را در ماه آینده محدود می کند.

تصویر توقف “لاین” در صرافی ارزهای رمزنگاری شده کره جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس گزارش روز سه شنبه Yonhap News، صرافی بیت فرانت (Bitfront) مستقر در ایالات متحده و متعلق به شرکت بزرگ لاین (LINE) روز 14سپتامبر (23 شهریور) ارائه خدمات به زبان کره ای را متوقف خواهد کرد. طبق اعلام این صرافی، کلیه پرداخت ها با کارت های اعتباری کره ای نیز در همان تاریخ متوقف می شوند.

به این ترتیب، این صرافی به یکی از چندین شرکت فعال در کره جنوبی تبدیل شده است که در پی وضع مقررات سختگیرانه در این کشور برای محدود کرده خدمات خود اقدام کرده است.

ناگفته نماند که در اوایل ماه جاری، یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری جهان یعنی بایننس، در راستای مطابقت با مقررات محلی این کشور، جفت های معاملاتی و گزینه های پرداخت مرتبط با وون کره جنوبی را متوقف کرد.

قانون گزارش نقل و انتقالات مالی کره جنوبی همه صرافی های رمزنگاری را ملزم می کند تا تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) نسبت به ثبت در سامانه خدمات مالی اقدام کرده و گواهی امنیت اطلاعات دریافت کنند. این گواهی که توسط آژانس اینترنت و امنیت سایبری کره صادر می شود، به منظور ادامه فعالیت ارائه دهندگان خدمات دارایی های مجازی، از جمله صرافی های رمزنگاری در داخل این کشور ضروری است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: coindesk

332597