در روز عاشورا؛

فیلم داستانی حسرت به روی آنتن شبکه پنج می‌رود

فیلم مستند داستانی حسرت به تهیه کنندگی رحیم کریمی جم و کارگردانی ابوالفضل حاجب در روز تاسوعا به روی آنتن شبکه پنج می رود.
تصویر فیلم داستانی حسرت به روی آنتن شبکه پنج می‌رود

به گزارش سایت خبری پرسون، این فیلم با محوریت محرم و آزادگان سرافراز موضوع نو و بدیعی را به تصویر کشیده است.

رحیم کریمی جم که سابقه طولانی در تهیه برنامه‌های مذهبی دارد در این خصوص گفت: ایده فیلم بسیار نو و بکر است. ما در ایام کرونا که مردم نمی‌توانند به مراسم عزاداری عمومی بروند آنها را به یاد اسرای سرافراز جنگ تحمیلی می‌اندازیم که در اسارت رژیم بعث در کنار حرم آقا امام حسین(ع) حسرت عزارداری به دلشان بود.

ابوالفضل حاجب نیز که چهره نام آشنایی در تولید برنامه‌های مذهبی دارد به عنوان کارگردان این اثر می‌گوید: در شرایط کرونا بسیار کارکردن سخت بود ولی ایده جذاب فیلم و حضور دلگرم کننده آزادگان در کنار فیلم از خستگی ما می‌کاهید و به من به عنوان کارگردان نیروی دو چندان می‌بخشید. امیدوارم مردم با دیدن این اثر کمی به یاد مردان بزرگ جنگ یعنی آزادگان سرافراز بیوفتند.
نویسندگی این اثر به عهده سارا محمدی می‌باشد که خود اذعان می‌دارد بارها و بارها به خاطر حساسیت موضوع کار بازنویسی شد تا محصول نهایی ارائه شود.

ازدیگر عوامل این اثر می‌توان به بازیگران: آسیه سیدی/ عابد روستا/عاطفه حسین زاده/یاس نخست/مینارودباری/حنانه آقا خانی/ فاطمه آقا خانی/هنگامه قدری/ علی صفری/میلاد علی بخشی/زهرا امینی و محمدرضا ماستری فراهانی، صدابردار: سعید سجودی، تدوین و جلوه های بصری: محمد حاجب، گریم: صفیه بخشی و..... اشاره کرد.

332591