وضعیت مبهم تیم صنعت نفت

نفت مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ برتر هم مانند سال‌های گذشته کار آماده سازی را دیرتر از سایر تیم ها شروع خواهد کرد.
تصویر وضعیت مبهم تیم صنعت نفت

به گزارش سایت خبری پرسون، به نظر می‌رسد نفت مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ برتر هم مانند سال‌های گذشته کار آماده سازی را دیرتر از سایرین شروع خواهد کرد و با توجه به نامشخص بودن وضعیت مدیریت این باشگاه به خاطر عدم دریافت مجوز ادامه فعالیت از سوی وزارت نفت، هنوز تکلیف کادرفنی و اعضای این تیم مشخص نیست.

در سال‌های گذشته با وجود این مشکل، مساله مذاکره با مربیان و بازیکنان از سوی مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه پیگیری می‌شد و او علیرغم مشخص نبودن وضعیت مدیریت باشگاه، برای بسته شدن تیم اقدامات لازم را انجام می‌داد تا پس از تعیین تکلیف مدیریت، قراردادها منعقد و امضا شوند.

در سال جاری اما با توجه به کناره‌گیری سلیمانی از این باشگاه و عدم تمایل او به بازگشت، بلاتکلیف بودن تیم در کنار بلاتکلیفی مدیران قرار گرفته و اضاع این تیم نفتی را پیچیده‌تر کرده است. با وجود اینکه سایر تیم‌های لیگ برتری مشغول مذاکره با بازیکنان مدنظرشان هستند اما در نفت مسجد سلیمان چنین شرایطی وجود ندارد. تکلیف بازیکنان تمدیدی مشخص نیست و از طرفی جذب بازیکن جدید هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که هنوز مذاکره‌ای برای عقد قرارداد با بازیکنان آغاز نشده است.

در این شرایط محمود فکری نیز که تا پایان لیگ بیستم با نفت مسجدسلیمان قرارداد داشت تکلیف خودش را نمی‌داند. در حالیکه مدیران باشگاه و برخی از مسئولان شهری و استانی به ادامه فعالیت این سرمربی تمایل دارند و در تلاش برای حفظ او روی نیمکت تیم هستند اما با توجه به اینکه وضعیت مذاکره و عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان مشخص نیست و حتی فردی هم در باشگاه حضور ندارد که به اعضای تیم در خصوص عقد قرارداد اطمینان لازم را بدهد، فکری نیز دربلاتکلیفی به سر می‌برد و به نظر می‌رسد منتظر تعیین تکلیف مدیریت در روزهای آینده است.

باشگاه نفت مسجد سلیمان برای ادامه همکاری با فکری باید برای جذب بازیکنان مورد نظر او و بستن لیست درخواستی‌اش اقدام کند اما با توجه به پیچیدگی‌های مدیریتی این باشگاه چنین شرایطی در حال حاضر فراهم نیست. این وضعیت فقط و فقط سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر را به خطر می‌اندازد و اگر مسئولان و مدیران نفتی دوست ندارند در هفته‌های پایانی مانند فصلی که گذشت شاهد دست و پا زدن نفت مسجدسلیمان برای بقا باشند، باید هر چه زودتر تکلیف مدیریت و بودجه این باشگاه را مشخص کنند.

منبع: فارس

332449