درخواست هواداران استقلال از سعید آذری

هواداران استقلال از سعید آذری درخواست کرده اند تا برای تصدی پست مدیریت باشگاه داوطلب شود و پا پیش بگذارد.
تصویر درخواست هواداران استقلال از سعید آذری

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن خیلی زود پس از جدایی از این باشگاه صنعتی اصفهان به باشگاه فولاد خوزستان رفت و توانست طی 2 سال مدیریت در اهواز، قرمزپوشان این شهر را 2 سال پیاپی به رقابت های آسیایی برساند. این اتفاق سال اول با کسب رتبه چهارمی به دست آمد و در سال دوم نیز قهرمانی جام حذفی خاطره شیرین تری برای سعید آذری و جواد نکونام ساخت.

با این حال سعید آذری پس از گمانه زنی‌های زیادی که در مورد آینده اش وجود داشت، تصمیم به جدایی گرفت و گرشاسبی نیز خیلی زود به عنوان جانشین او انتخاب شد.

پس از این جدایی هواداران استقلال که اصلا رابطه خوبی با احمد مددی مدیرعامل باشگاه‌شان ندارند، در فضای مجازی از سعید آذری درخواست کرده اند تا برای تصدی پست مدیریت باشگاه داوطلب شود و پا پیش بگذارد. این پیام ها سبب شده تا مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن با انتشار پستی به آنها واکنش نشان دهد؛ پستی که در ادامه می‌خوانید.

هواداران محترم و پر شور باشگاه استقلال ایران

با سلام
همه پیامهای محبت آمیز و سرشار از محبت شما را در صفحه شخصی ام مشاهده کردم و بسیاری از این پیامها را بدقت خواندم و وظیفه دارم از تمامی قدر شناسی و منتی که بر سر من دارید تشکر و تقدیر نمایم .

عزیزان آبی دل ،حضور در سازمانهای ورزشی بزرگ برای همه افراد شانسی مضاعف ایجاد میکند که هر کس به زعم خود به آن می اندیشد ،برخی از این فرصت بدنبال کسب شهرت و مکنت هستند وبا استفاده از هر نوع رانت و رابطه بدنبال بدست آوردن این فرصت هستند و برخی آنرا به عنوان یک فرصت فوق العاده حرفه ای دنبال میکنند تا توانمندی‌های مدیریتی خود را در عرصه تخصصی ورزش بیش از بیش اثبات کنند .

بدون شک حضور همه گیر و بی نظیر شما هواداران ،خانمها و آقایان فرهیخته یکی از دلایل بی نظیر موفقیت در تمامی باشگاههای جهان به‌ویژه استقلال به شما میرود و چه خوب است که حضور دارید ،وقتی نیستید ،کالبد فوتبال روح ندارد .شما روح فوتبال هستید .

با توجه به محبت بی نظیر شما به این بنده کمترین وظیفه خود دانستم صادقانه با شما صحبت کنم چون وظیفه من است .

اولا از همه شما درخواست دارم با حمایت همه جانبه از تیم محبوبتان،بازیکنان ،کادر رهبری ،و مدیریت حال حاضر آنهم در برهه حساس نقل و انتقالات فضایی آرام برای استقلال ایجاد کنید .

در ثانی بایستی فرصت لازم را به مدیریت محترم باشگاه داد تا با درایت تیمی قدرتمند روانه باشگاههای آسیا کنند .

در ثالث همانگونه که قبلا عرض کردم ،با توجه به تغییرات در سطح دولت اجازه بدهید عزیزان پس از تصدی پست وزارت بهترین گزینه را برای اداره ساختار باشگاه انتخاب کنند ،ساختار مهمترین عامل موفقیت یک سازمان است .

در پایان ضمن تقدیر مجدد از همه شما ،باید اجازه بدهید همانگونه که بارها اخیرا عرض کرده ام مدتی در کنار خانواده‌ام که بزرگترین دارایی و سرمایه من است قرار بگیرم تا بتوانم محبتها و رفقاتهای بی بدیل آنان را جبران کنم ،آنها نیز به من احتیاج دارند برایتان آرزوی بهترینها را دارم .

تا بعد
شاید روزی که تقدیر بخواهد ......

332407