اسماعیل محرابی هم بازی ثریا قاسمی در «خودخواسته»

«امیرحسین طالبی کاشانی» تهیه‌کننده سریال «خودخواسته» گفت: به تازگی اسماعیل محرابی به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا بذرافشان پیوسته است.
تصویر اسماعیل محرابی هم بازی ثریا قاسمی در «خودخواسته»

به گزارش سایت خبری پرسون، «امیرحسین طالبی کاشانی» تهیه‌کننده سریال «خود خواسته» گفت: به تازگی اسماعیل محرابی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است و ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این سریال خواهد بود.

وی افزود: تصویربرداری در لوکیشن‌های داخلی که در خیابان حجاب بود، به پایان رسید و ۴۵ در صد از کار را آنجا تصویر گرفتیم. مدتی است مشغول تصویربرداری در لوکیشن‌های خارجی و خیابانی هستیم. مدرسه در چهارراه سیروس، کلانتری، فرودگاه امام، بیمارستان و صرافی از جمله این لوکیشن ها هستند. همچنین به دلیل شیوع کرونا در این مدت مشکلاتی برای گرفتن لوکیشن داریم و به همین خاطر روندمان به کندی پیش می‌رود.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: بازی محمد نادری، ایمان صفا، علیرضا آرا، عزت مهرآوران و علیرضا استادی به پایان رسیده است. اما باربد بابایی هنوز بازی‌اش ادامه دارد و یک ماه و نیم تا پایان تصویربرداری مان باقی مانده است.

وی درباره زمان پخش گفت: تصمیم‌گیری بر این بود که بعد از ایام محرم و صفر پخش شود اما به خاطر کندی روند تولید به دلیل افزایش ابتلا به کرونا احتمالا اواخر پاییز به پخش برسیم.

علیرضا بذرافشان کارگردانی و علی دادرس و امیرعلی نبویان نویسندگی این سریال را به عهده دارند. این سریال کمدی معمایی است و طنز صرف نیست و داستانی شیرین دارد.

332362