محبوبیت اتریوم برای دارندگان رمزارزها در سنگاپور

یک نظرسنجی منتشر شده در روز دوشنبه نشان داد، در کشور سنگاپور، اتریوم در میان رمزارزها بیشتر از همه شناخته شده می باشد.

تصویر محبوبیت اتریوم برای دارندگان رمزارزها در سنگاپور

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق نظرسنجی انجام شده توسط صرافی رمزارزها، جمینی (Gemini)، پلتفرم مالی سیدلی (Seedly)، و وب سایت CoinMarketCap، تقریباً چهار پنجم سرمایه گذاران رمزنگاری، یعنی 78 درصد، دارای اتریوم هستند در حالی که 69 درصد صاحب بیت کوین می باشند. کاردانو با 40 درصد، سومین رمزارز محبوب سنگاپور می باشد.

در این نظر سنجی که از تاریخ 29 ژوئن (8تیر) تا 9 ژوئیه (18تیر) انجام شد، بیش از 4000 فرد بزرگسال حضور یافتند، همچنین مشخص شد که 67 درصد از پاسخ دهندگان سرمایه گذاری شخصی رمزنگاری در سبد دارایی های خود دارند و دو سوم دارندگان رمزنگاری دارایی های دیجیتال خود را در طول همه گیری افزایش داده اند.

بیش از دو سوم کسانی که در زمینه رمزنگاری سرمایه گذاری نکرده اند، عدم آگاهی خود را در رابطه با حوزه رمزارزها بیان کردند. البته ناگفته نماند نوسانات بازار نیز در تصمیم گیری آن ها نقش داشته است و باعث ایجاد تردید و اندکی ترس در آن ها برای ورود به بازار شده است.

با این وجود، 34 درصد از پاسخ دهندگانی که هنوز وارد این حوزه نشده اند، اذعان کردند که قصد دارند ظرف 12 ماه آینده وارد این بازار شوند.

جالب ترین جنبه های رمزنگاری برای همه پاسخ دهندگان، امور مالی غیر متمرکز بود (دیفای)، و پس از آن قابلیت رمزارزها به عنوان یک مانع برای تورم و همچنین توکن های NFT نیز دارای محبوبیت خاصی بودند.

طبق این نظرسنجی، حدود 80 درصد از دارندگان رمزنگاری در سنگاپور مرد و زیر 34 سال هستند.

متوسط درآمد زنانی که دارای رمزنگاری هستند نسبت به مردان بیشتر است.

در حالی که 64 درصد از همه کسانی که در زمینه رمزارزها سرمایه گذاری نموده اند، بیش از 5 درصد از سبد دارایی خود را از مزارزها تشکیل داده اند، یک پنجم کامل افراد 18 تا 24 ساله گفتند که بیش از نیمی از سرمایه گذاری های آنها در رمزنگاری انجام می شود.

سنگاپور به دلیل مقررات مطلوب و خوشایند تا حدی به عنوان قطب رمزنگاری آسیا در حال ظهور است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: Coindesk.com

332229