آنچلوتی؛

گفتن اینکه بنزما مهاجم است برای او کافی نیست!

سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید گفت:سعی می‌کنم تجربیاتم را طوری در اختیار تیم بگذارم که خوب بازی کنیم و پیروز شویم.
تصویر گفتن اینکه بنزما مهاجم است برای او کافی نیست!

به گزارش سایت خبری پرسون، بامداد یکشنبه در ادامه هفته نخست لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، رئال‌مادرید به مصاف آلاوس رفت و به برتری چهار بر یک دست یافت تا شروع خوبی تحت هدایت «کارلو آنچلوتی» داشته باشد.

سرمربی ایتالیایی و جدید کهکشانی‌ها در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت: این پیروزی باعث می‌شود تا احساس خوبی داشته باشم. نیمه اول پیچیده بود و ممکن بود همه‌چیز از دست برود اما کل تیم متعهد بود و می‌خواست برنده شود.

وی افزود: بازیکنان رئال نیازی به توصیه‌های من ندارند. من به «کریم بنزما» و «کاسمیرو» چه باید بگویم؟ سعی می‌کنم تجربیاتم را طوری در اختیار تیم بگذارم که خوب بازی کنیم و پیروز شویم.

آنچلوتی در پاسخ به این پرسش که آیا «گرت بیل» متعهد است یا خیر گفت: او مثل بقیه است. تیم در کل در پیش فصل به خوبی کار کرده و هیچ کس در کار تنبل نبوده است. گرت خوب کار کرده و قرار است بهتر شود. شرایط او در حال حاضر مطلوب نیست اما بیل انگیزه زیادی دارد. سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید در مورد عملکرد و نقش بنزما در تیم بیان کرد: او توانایی بسیار خوبی در خواندن بازی حریف دارد. تیم را تکمیل می‌کند و در دفاع نیز به خوبی کمک می‌کند. گفتن اینکه بنزما مهاجم است، برای او کافی نیست. کریم بسیار کامل است و شخصیت بزرگی دارد. او نسبت به گذشته بسیار کامل‌تر شده است.

وی در مورد «ناچو» و نقشش در دفاع رئال مادرید اظهار داشت: ناچو بازیکنی است که توانایی تمرکز در هر دقیقه از بازی را دارد. همه مدافعان این کار را نمی‌کنند. دو نوع مدافع در فوتبال وجود دارد؛ خوش‌بین و بدبین. او بدبین است و معتقد است همیشه اتفاق بدی رخ می‌دهد و به همین دلیل است که او ۹۰ دقیقه تمرکز دارد.

منبع: ایرنا

332115