عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس در گفتگو با پرسون؛

مردم در خانه بمانند /دارو همان رعایت پروتکل های بهداشتی است

سیاه کلی گفت: دارو همان رعایت پروتکل های  بهداشتی است که مردم بایستی رعایت کنند. هر زمان که ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور را تعطیل اعلام کرد، مردم در خانه بمانند.

تصویر مردم در خانه بمانند /دارو همان رعایت پروتکل های بهداشتی است

لطف الله سیاه کلی نماینده نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون در رابطه با تصمیمات ستاد ملی کرونا و جدی نگرفتن آن، اظهار داشت: عدم رعایت این مصوبات، کم توجهی از ناحیه تمام اقشار جامعه است. نسخه ای که در تمام دنیا تجویز شده، فاصله گذاری اجتماعی، ماسک و استفاده از الکل است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دارو همان رعایت پروتکل های بهداشتی است که مردم نیز رعایت کنند. هر زمان که ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور را تعطیل اعلام کرد، مردم در خانه بمانند.

این نماینده مجلس در تبیین اینکه چرا ملت ایران بر خلاف ملت های دیگر همچون عراق و امریکا تمایل به واکسینه شدن در برابر کرونا را دارند، بیان داشت: شرایط اجتماعی و فرهنگی متفاوت است. مردم ما آداب اجتماعی بالا، صله رحم، احساسات نسبت به خانواده و دوستان دارند و به جهت اینکه در مراسم سوگواری و مراسمات شادی شرکت می کنند علاقه شدیدی به واکسیناسیون دارند.

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی بیان داشت: این طرح به کنترل و نظارت کرونا کمک های شایانی کرد. تمام آحاد مردم به توصیه های رهبری، پزشکان و ستاد ملی کرونا عمل کنند.

سیاه کلی بیان داشت: جان انسان ها حرمت بالایی دارد و در اسلام نیز تاکید فراوانی به ارزش جان انسان شده است؛ پس با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی محافظ جان خود و دیگران باشیم.

ساراپیرانه

332097