روبرتو در آستانه تمدید قراداد با بارسلونا

سرخی روبرتو مدافع بارسلونا گفت :قرارداد من با بارسلونا در پایان فصل منقضی می‌شود و با دستمزدی پایین‌تر قراردادم را تمدید خواهم کرد.
تصویر روبرتو در آستانه تمدید قراداد با بارسلونا

به گزارش سایت خبری پرسون، سرخی روبرتو که وارد سال پایانی قراردادش با بارسلونا شده در گفت‌وگو با روزنامه «ونگاردیا» چاپ کاتالونیا، درباره واکنش هواداران به برخی بازیکنان این تیم بابت جدایی لیونل مسی از بارسا گفت: خیلی از مردم بدون اینکه چیزی بدانند، فقط حرف می‌زنند. برای مثال من منتظر پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادم هستم. وضعیت من فرق می‌کند. قرارداد من با بارسلونا در پایان فصل منقضی می‌شود و با دستمزدی پایین‌تر قراردادم را تمدید خواهم کرد. ما داریم به باشگاه کمک می‌کنیم. واقعاً انتقاداتی که به ما می‌شود را درک نمی‌کنم، انتقاداتی که بی‌معنی است.

مدافع آبی‌واناری‌ها که قرار است این فصل در خط میانی بازی کند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: هر سال از من خواسته می‌شود که در خط دفاعی بازی کنم، اما حالا با داشتن دو مدافع میانی در ترکیب‌مان و با توجه به شیوه تمرینات و بازی‌ها، خودم را بیشتر در پست هافبک می‌بینم. می‌خواهم در پست هافبک بازی کنم، اما در نهایت این بسته به تصمیم سرمربی دارد.

منبع: تسنیم

332061