مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

بیش از هزار نفر از روستائیان بوکان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از اتصال بیش از یک هزار نفر روستائیان بوکان به شبکه ملی اطلاعات در آذربایجان غربی خبر داد.
تصویر بیش از هزار نفر از روستائیان بوکان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهارداشت: با ایجاد سایت جدید در روستای قارنجه و ارتقاء سایت روستای ینگی کند در شهرستان بوکان بیش از یکهزار نفر از روستائیان روستاهای فوق و روستاهای پیرولی باغی ،آغلیان و سریاآباد این شهرستان به اینترنت پهن باند متصل شدند.
وی به پوشش 88 درصدی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و افزود: هدف ما پوشش 100درصدی روستاها است و درصورت رفع موانع تامین تجهیزات تمام روستاها در برنامه اتصال به پهن باند قرار دارد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط به وجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث آموزش،کشاورزی،توسعه اشتغال روستایی،خدمات بانکی و سایر امورات آنلاین بهرمند شوند.

331963