رئیس کل دادگستری استان زنجان:

دادگستری پیش‌قدم اجرای سیاست‌های قوه قضاییه است

رئیس کل دادگستری استان زنجان از جایگاه خوب حبس‌زدایی در استان به عنوان یکی از رویکرد‌های مهم و محوری قوه‌قضائیه خبر داد.
تصویر دادگستری پیش‌قدم اجرای سیاست‌های قوه قضاییه است

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان از جایگاه خوب حبس‌زدایی در استان به عنوان یکی از رویکرد‌های مهم و محوری قوه‌قضائیه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: از سیاست‌های مشترک قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها در سال جاری و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و رسیدگی به مشکلات زندانیان و خانواده آن‌ها از اولویت دستگاه قضا است.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه دادگستری استان، پیشرو در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه و بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان است، افزود: توجه به این امر آثار بسیار زیادی در کاهش جمعیت کیفری زندانیان و شنیدن مشکلات زندانیان دارد و در همین راستا دادگستری استان در طول سال چندین مرتبه بصورت کلی با حضور مسؤولان قضایی و همه قضات استان و همچنین بصورت حوزه‌ای در طول هفته برنامه بازدید از زندان را دارند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: حبس‌زدایی یکی از رویکرد‌های مهم و محوری قوه‌قضائیه است که زنجان در این زمینه جایگاه خوبی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

331645

مطالب مرتبط