نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس:

لرستانی ها باید در دولت سیزدهم حضور داشته باشند

نماینده مردم خرم ‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق لرنشین فرزندانی متعهد، متخصص و شایسته ای دارند که در دولت دوازدهم حضور نداشتند و در دولت سیزدهم هم جز لیست وزارتخانه ها نیستند.
تصویر لرستانی ها باید در دولت سیزدهم حضور داشته باشند

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم اباد و‌چگنی در مجلس شورای اسلامی، در جمع اصحاب رسانه لرستان، ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: همگان به خوبی می دانند فرزندان لرستان در هر مسئولیتی همیشه منشا تحول و پیروزی برای کشور بوده اند.

وی افزود: نه در دولت روحانی از ظرفیت آن ها استفاده شد و نه در دولت رئیسی کسی معرفی شده است!

وی اظهار داشت: در مدتی که افتخار خدمتگزاری مردم شریف خرم آباد و‌چگنی را داشته ام، تلاش های بی وقفه و حمایت های دلسوزانه نماینده معزز ولی فقیه قوت قلب‌ ما بوده و در هر مساله ای که این سید عالیقدر ورود کرده اند، کار بهتر و موثرتر پیش رفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه همگرایی و اتحاد خوبی را در مجمع نمایندگان شاهد هستیم و دکتر حسین گودرزی نماینده محترم دورود و ازنا که زحمت ریاست مجمع نمایندگان استان را عهده دار هستند، نقشی بسزا در این امر داشته اند و در این مدت با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات هم اندیشی فضایی امیدوار کننده شکل گرفته است.

وی یادآور شد: واضح است که تلاش ها، زمانی به نتیجه مطلوب می رسند که مسئولان به ویژه نمایندگان، همصدا و متحد باشند و این همصدایی و اتحاد قطعا می تواند بر هر لابی و مافیا غلبه کند و حقوق مردم عزیز لرستان استیفا شود و بالعکس آسیب و شکست جدی آنجایی است که منیت، لجاجت و خودمحوری وجود داشته باشد.

نماینده مردم خرم اباد و‌چگنی در مجلس بیان کرد: بنده به نوبه خود همواره سعی کرده ام، چه در صحن چه در کمیسیون چه در جلسات بیرونی و در رسانه ها مدافع و حامی یکایک نمایندگان محترم استان باشم و البته چیزی جز انجام وظیفه نبوده است.

وی تصریح کرد: کابینه معرفی شده ی آقای رئیسی قوت ها و ضعف هایی دارد که بنده پیشاپیش این موضوع را در صحن علنی متذکر شدم.

محمودوند تاکید کرد: وزارتخانه ها جای آزمون و خطا و تجربه اندوزی نیست، ما در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گذشته این افراد، برنامه هایشان برای آینده و تیم کاری آن ها که قابل پیشبینی است را مد نظر قرار خواهیم داد.

عاطفه موسی فرد/ لرستان

331546