فردا در قطعه هنرمندان؛

خاکسپاری «علی سلیمانی» هم زمان با «ارشا اقدسی»

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون فردا روز جمعه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

تصویر خاکسپاری «علی سلیمانی» هم زمان با «ارشا اقدسی»

به گزارش سایت خبری پرسون، علی سلیمانی فردا روز جمعه ظهر حدودِ ساعت 12 در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد و به دلیل شرایط کرونایی مراسم تشییعی انجام نمی‌شود.

این مراسم خاکسپاری در حالی اتفاق می‌افتد که ارشا اقدسی هم روز جمعه ساعت 10 صبح در قطعه هنرمندان کنارِ پیمان ابدی به خاک سپرده می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون چند روزی بود که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر بستری بود و با کرونای دلتا دست و پنجه نرم می‌کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که علی سلیمانی مشغول بازی در پروژه‌ای بوده که سه چهار نفر دیگر هم در آن پروژه درگیری ریه پیدا کردند.

از جمله آثاری که علی سلیمانی به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به فیلم‌های سینمایی چون "بی‌پولی"، "نجات یافتگان"، "قارچ سمی"، "خاله سوسکه" و..... اشاره کرد و از جمله آثار تئاتری‌اش هم باید از کارگردانی و بازیگریش در دو اثر به نام «مردی در آینه» و «مکعب» نام برد.

وی در تئاترهای "خنکای ختم خاطره" ، "چشم به راه میرغضب"، "عزیز مایی" و... هم به ایفای نقش پرداخته بود.

از جمله مجموعه های تلویزیونی این هنرمند می توان به "وضعیت سفید"، "پایتخت 4" ،" سقوط یک فرشته"، "داستان یک شهر" و... اشاره کرد.

سلیمانی در سریال "87 متر" کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخته است که قرار بود این روزها روی آنتن باشد اما به دلیل تمرکز روی حسینیه تلویزیونی، پخشِ این سریال به زمانی دیگر موکول شد.

پرسون درگذشت این بازیگر سینما و تلویزیون را به جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.

331386