سعید آذری؛

یک مبارزه شرافتمندانه شاهد بودیم!

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: شأن استقلال خیلی بالاتر از اینها است،امیدوارم مشکلات‌شان سریع‌تر حل شود.
تصویر یک مبارزه شرافتمندانه شاهد بودیم!

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید آذری پس از برتری فولاد مقابل استقلال در ضربات پنالتی فینال جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم بازیکنان دو تیم سلامت از زمین خارج شدند و اتفاق خاصی برای کسی نیفتاد. یک مبارزه شرافتمندانه شاهد بودیم و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی کردند. در ضربات پنالتی توانستیم پیروز شویم و اولین جام قهرمانی فولاد در جام حذفی در استان اصفهان به دست آمد.

وی افزود: روزی که از اصفهان مرا بیرون کردند با خودم عهده بستم با جام به این شهر برگردم خدا را شکر این توفیق امروز حاصل شد و توانستم با جام بازگردم. مردم خوزستان و هم‌شهری‌های اصفهانی‌ام در این دو سال خیلی به ما محبت کردند و مرا مورد لطف قرار دادند. لطف خدا شامل حال من بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد:‌ از هواداران فرهیخته، شریف و باغیرت فولاد، مسئولان کارخانه، هیأت مدیره باشگاه، کارگران خوب فولاد خوزستان، بازیکنان باشرف‌مان و همچنین جواد نکونام و همکارانش تشکر می‌کنم. اتفاق میمون و مبارکی برای من افتاد و توانستم برای چهارمین بار قهرمان جام حذفی شوم. در این دو سال پشت به پشت هم زحمت کشیدیم و توانستیم در دیداری که محق پیروزی بودیم به این نتیجه برسیم.

آذری ادامه داد: به بازیکنان استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. امروز دیدم این تیم چقدر مظلوم بود. فرهاد مجیدی و برادرش به همراه عمو نصی چند جوان را به اصفهان آورده بودند. شأن استقلال خیلی بالاتر از اینها است. دست بازیکنانم و تک تک مردم شریف خوزستان را می‌بوسم و امیدوارم مشکلات‌شان سریع‌تر حل شود. جام را به تمام افرادی که لحظه به لحظه کنارمان بودند و با شکست‌مان اشک ریخته و با شادی ما خوشحال شدند تقدیم می‌کنم. از تمام افرادی هم که در خوزستان در لحظات شکست کنارمان نبودند می‌خواهم در لحظات شادی کنار تیم فولاد باشند و از این شادی لذت ببرند.

330324